خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان مازندران خبرداد:

وجود بیش از 8 هزار پرونده با قابلیت امحا در دادگستری شهرستان بابل

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۵۵

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: بطور پایلوت بیش از 8 هزار پرونده قابل امحا در دادگستری شهرستان بابل وجود دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت‌الاسلام محمد علی تقوی‌فرد اظهار کرد: در ارتباط با سامان‌دهی و چگونگی امحای پرونده‌های بایگانی راکد در شهرستان‌ها اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خوبی از سوی معاونت برنامه‌ریزی و رؤسای دادگستری‌ها درمورد پرونده‌های غیرضروری صورت گرفته است.

وی افزود: در دادگستری شهرستان‌ها با کمبود فضای اداری مواجه هستیم و بر این اساس درصدد هستیم با یک مدیریت مناسب و خوب و با تشکیل کار گروهی که از قبل تشکیل شده و آموزش لازم درباره تعیین وضعیت  پرونده‌های بایگانی راکد دیده‌اند، بررسی‌های لازم صورت و درمورد امحای پرونده‌ها طبق مقررات اقدامات موثری انجام دهیم.

رئیس کل دادگستری مازندران بیان کرد: به طور آزمایشی در شهرستان بابل این امر تحقق یافته و توانستیم در چند ماه اخیر با آموزش تعدادی از نیروها پرونده‌های قدیمی را سامان‌دهی و نسبت به امحای آن اقدام کنیم.

این مقام قضایی تصریح کرد: در شهرستان بابل بیش از 8 هزار پرونده با تلاش و همکاری نیروها تفکیک و آماده امحا است و در تلاش هستیم با کمک دیگر معاونت‌ها همچون حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، معاونت فناوری و انفورماتیک، مالی و پشتیبانی و برنامه‌ریزی نسبت به تعیین و تفکیک دیگر پرونده‌ها در سایر شهرستان‌ها اقدامات موثری صورت گیرد.

تقوی‌فرد گفت: امیدواریم با این روش بتوانیم حجم زیادی از فضای اداری را که توسط بایگانی راکد اشغال شده را آزاد و به محیط اداری اضافه کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز