خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

بی تفاوتی به دستاوردهای دفاع مقدس خیانت به شهداست/لزوم حفظ فرهنگ عاشورایی

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۴۱

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه بی تفاوتی به دفاع مقدس و دستاوردهای آن خیانت به شهداست بر اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و جوانان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار نیروهای مسلح و اعضای هفته دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس گنجی است که بایستی تاریخ ما را تغذیه کند اظهار داشت: انقلاب ما برگرفته از غدیر ، بعثت و عاشورا است.

وی افزود: انقلاب ما انقلابی است که ریشه در قرآن ،اهل بیت و ثقلین داشته و مدنی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از افتخارات دفاع مقدس این است که وجبی از خاک ایران به دشمن واگذار نشده و با قدرت به حیات پرافتخار خود ادامه داد گفت: در جنگ تحمیلی برغم تقدیم شماری زیادی از شهدا ،توانستیم کشور را از وجود بعثی ها که قصد تجزیه کشور ما را داشتند ؛ پاک کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از امتیازات دفاع مقدس این بوده که همه آحاد مردم در دفاع مقدس حضور داشتد افزود: جنگ تحمیلی کربلا را عینی و مجسم کرد .

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید دفاع مقدس با همه ارزشهای آن حفظ شود چرا که حیات ما وابسته به دفاع مقدس و نیروهای مسلح است بر لزوم حفظ فرهنگ عاشورایی در جامعه تاکید کرد.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: فشار اقتصادی ،روانی و تحریم هنوز ملت ما خم به ابرو نیاورده است اطعام دهی مردم در مراسم تاسوعا و عاشورا نمونه ای بارز از اعتقادات مردم در ماه محرم بوده است.

وی افزود: کتاب هایی که حوزه دفاع مقدس نوشته می شود بایستی فداکاری رزمندگان و مردم در هشت سال دفاع مقدس را به خوبی ترسیم کند .

آیت الله طبرسی با تاکید بر اینکه بی تفاوتی به دفاع مقدس و دستاوردهای آن خیانت به شهداست بر اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز و جوانان تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز