خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران:

12 جلد کتاب با موضوع نقش مازندران در دفاع مقدس تالیف می شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۴۳۸

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت: 12 جلد کتاب با موضوع نقش مازندران در دفاع مقدس تالیف می شود.

به گزارش ایلنا از ساری،عبدالله ملکی صبح امروز در دیدار نیروهای مسلح استان و اعضای ستاد هفته دفاع مقدس با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس با تشریح برنامه های این هفته اظهار داشت: بیش از 5 هزار برنامه و 60 عنوان در حوزه های مختلف در سطح استان در حال اجراست.

وی افزود: همایش فرماندهان نیروهای مسلح در نوزدهم شهریور و تشییع و خاکسپاری شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم از برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس بوده که در استان برگزار شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت:    رژه نیروهای مسلح در سی و یکم شهریور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد نمادی دیگر از قدرت و صلابت نیروهای مسلح در این هفته بوده است.

وی افزود: نشست با علمای دفاع مقدس در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران و دیدار با 700 خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

ملکی تبیین عملیات ثامن الائمه و بزرگداشت شکست حصر آبادان، تجلیل از رزمندگان، جهادگران و پیشکسوتان دفاع مقدس، بررسی اهمیت نقش خانواده‌ها در حفظ ارزش‌های اسلامی، صیانت از آرمان‌های انقلاب و پیروزی رزمندگان دفاع مقدس و همچنین تکریم زنان اسوه صبر و مقاومت سرفصل‌های مهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی حضور نیروهای مسلح در نماز جمعه و اکران فیلم با موضوع دفاع مقدس در شهرستان محمودآباد و اجرای یک برنامه شاخص در پایگاه ها و تجلیل از رزمندگان و پیش کسوتان دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

ملکی با بیان اینکه تالیف 12 جلد کتاب تحت عنوان نقش مردم مازندران در پیروزی انقلاب اسلامی و کتاب بنیاد امور مهاجرین در دستور کار ما قرار گرفته است گفت: بیش از یکهزار مدخل با موضوع دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های فرهنگی در این بخش است.

وی به پروژه پارک موزه دفاع مقدس مرکز مازندران اشاره کرد و گفت: این پارک موزه در سه فاز تعبیه شده که فاز یک آن افتتاح و دو فاز دیگر در حال ساخت است .

ملکی افزود: فاز سه پارک موزه دفاع مقدس تحت عنوان "مازندران در گذر تاریخ " است که می طلبد شهرداری ساری پای کار آمده تا این فاز نیز به اتمام برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز