خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک تجارت مازندران اعلام کرد:

پرداخت بیش از 2 هزار دلار ارز دانشجویی از طریق بانک تجارت

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۳۲۳

مدیر شعب بانک تجارت مازندران گفت: از ابتدای سال تاکنون 400 فقره ارز به ارزش 2 هزار 300 دلار به دانشجویان پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمود چالویی اشرفی صبح امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی ما تکمیل سبد خدمات مالی بانک ها در راستای ارزش آفرینی و افزایش رضایتمندی مشتریان است اظهار داشت: بر همین اساس بخش های مختلف تشکیل دهنده ی آن می تواند طیف گسترده ای از خدمات ویژه  را به مشتریان بزرگ بانک ارائه نمایند .

وی با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه جوامع پیشرفته تامین انرژی است، افزود: بانک تجارت نیز با این رویکرد، 270 میلیارد ریال تسهیلات به سه نیروگاه تولید برق در مقیاس کوچک تسهیلات پرداخت کرده است که به زودی شاهد بهره بر داری آن خواهیم بود.

مدیر شعب بانک تجارت استان مازندران یکی دیگر از رویکردهای بانک تجارت استان را حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط بیان کرد وگفت: 450 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پروژه های اولویت دار در سامانه بهین یاب صنعت،معدن و تجارت استان پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از نهادهای حمایتی نظیر ستاد دیه، کمیته امداد ،سازمان بهزیستی دو هزار و 487 فقره به بانک تجارت معرفی شد که از این تعداد 2006 فقره از 518 میلیارد و 212 میلیون ریال تسهیلات بهره مند شدند.

چالویی اشرفی با اعلام اینکه بانک تجارت استان در سال 96 به 6 هزار 634 متقاضی هشت هزار و 215 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است افزود: این میزان تسهیلات 566 میلیارد ریال به بخش کشاورزی، 2 هزار و 346 میلیارد ریال به بخش صنعت،معدن و تجارت، یکهزار و 35 میلیارد ریال به بخش خدمات و 248 میلیارد ریال برای ازدواج اختصاص داده شد.

وی از پرداخت 3 هزار و 659 میلیارد ریال تسهیلات به چهار هزار و  519 متقاضی خبر داد و گفت: این تسهیلات به بخش های مختلف گردشگری، خدمات ، کشاورزی و ازدواج پرداخت شده است.

چالویی افزود: با پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال یکهزار و 818 نفر فراهم شده است.

وی گفت : 183 هزار کاربر تلفن بانک ،193 هزار کاربراینترنت بانک،  256 هزار فقره موبایل بانک، 20هزار دستگاه کارت خوان فروشگاهی و 126 دستگاه خودپرداز بانک تجارت در استان مازندران فعال هستند.

مدیر شعب بانک تجارت مازندران  ادامه با تاکید بر لزوم تعهد بانک ها و بنگاه های اقتصادی به ایفای مسوولیت اجتماعی گفت : بانک تجارت اقدامات مختلفی را در زمینه ساخت خانه های بهداشت انجام داده است و سال گذشته نیز در کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

چالویی بیان کرد: بانک تجارت در راستای تکمیل سبد خدمات با هدف افزایش قدرت خرید هموطنان و رونق کسب و کار صاحبان مشاغل ،اقدام به راه اندازی شبکه خرید و فروش اقساطی کالا و خدمات در قالب طرح " آسان خرید " نموده است .

وی ادامه داد :در این طرح اعضای شبکه آسان خرید می توانند کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی تا سقف 2 میلیارد ریال با کمترین کارمزد از فروشگاه های عضو این شبکه خریداری کنند.

چالویی افزایش حجم فروش و سرعت معاملات و در نتیجه سودآوری بیشتر، امکان استفاده از طرح های تشویقی اعطای تسهیلات در صورت استفاده از پایانه های فروش بانک تجارت و تامین سرمایه در گردش کالا برای فروشندگان فعال بر اساس حجم فروش را از مزایای این طرح عنوان کرد.

مدیر شعب بانک تجارت مازندران افزایش قدرت خرید،برخورداری از سبد مانوع کالا و خدمات،بهره مندی از سود سپرده ، شارژ مجدد اعتبار کارت پس از پرداخت هر قسط و تعیین اقساط و مبلغ کالا و خدمات بصورت توافقی را از دیگر مزایای این طرح برای خریداران شبکه آسان خرید برشمرد.

وی با اعلام اینکه بانک تجارت در صدور ضمانت نامه رتبه اول استانی را در میان بانک های دیگر استان به خود اختصاص داده است از فعالیت 58 شعبه بانک تجارت در استان مازندران خبر داد.

چالویی گفت: از ابتدای سال تاکنون 400 فقره ارز به ارزش 2 هزار 300 دلار به دانشجویان پرداخت شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز