خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

قدرت دفاعی ایران موجب خنثی کردن کردن تهدیدات دشمن شده است/ قدرت بازدارندگی کشور در دل دشمنان ترس ایجاد می کند

asdasd
کد خبر : ۶۷۰۴۸۲

استاندار مازندران گفت: بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خنثی کردن تهدیدات دشمن بدخواه و مکار این سرزمین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد اسلامی صبح امروز در رژه مشترک نیروهای مسلح در ساری اظهار داشت: وعده خداوند حاکمیت مستصغفان به جهانیان است و اینکه حکومت در زمین از آن پاکان و صالحان است.

وی افزود: در ایام محرم با درک معنای حقیقی قیام امام حسین (ع)، برنتابیدن بر ظلم و فساد و جور را الگوی زندگی خود قرار داده ایم زیراو راه ما راه امام حسین (ع) است و این راه و انتخاب مردم ایران در تبعیت از مکتب اهل بیت راهگشا است.

استاندار مازندران افزود: راه تاریخی ملت ایران هرگز خوشایند استکبار جهانی نبوده و نخواهد بود ،آنها از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی تمام قدرت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی بکار گرفته اند و امسال  نیز در پرتو آیات قرآن مجید، تقویت روحیه دفاعی برگرفته از تفکر عاشورایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته ایم.

وی ادامه داد: بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران موجب خنثی کردن تهدیدات دشمن بدخواه و مکار این سرزمین شده است و اگر این تفکر و جهت گیری ها در راستای حفاظت انقلاب اسلامی نبود در همان روزهای نخست کشور را به کام خود مصادره می کردند.

اسلامی افزود: عصبانیت آمریکای جهانخوار از این جهت است جمهوری اسلامی ایران براساس منویات مردم تصمیم گیری می کند و در کشور ایران حکومت دست نشانده و تسلیم حاکم نیست و از این مستبکر جهانی تبعیت نمی کند.

وی تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه مورد حمایت و پشتیبانی و نقش آفرینی برای حفظ استقلال و تمامیت ارضی ایران است.

اسلامی گفت: بازدارندگی دفاعی کشور در دل دشمنان ترس و رعب ایجاد می کند ودشمنان می دانند جمهوری اسلامی به دنبال سلاح های کشتارجمعی و بمب هسته ای نیست اما همچنان مولفه های قدرت جمهوری اسلامی را درک نمی کنند.

استاندار مازندران ادامه داد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باید همواره مورد حفاظت و صیانت قرار گیرد و امروز نیروهای مسلح در تکنیک و تاکتیک به بیگانه وابسته نیستند و این مهمترین دلیل عصبانیت دشمنان است.

وی با بیان اینکه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا میثاق می بندیم مستحکم و استوار در راستای منویات مقام معظم رهبری برای صیانت از ارزشها ایستادگی کنیم گفت: امروز استکبار جهانی جبهه اقتصادی را برای مقابله با ملت در پیش گرفته است و تلاش می کند با تخریب باور و ذهن مردم و زیرسئوال بردن مقبولیت نظام در پیشگاه مردم، اختلال ایجاد کند.

اسلامی افزود: امروز سیاست استکبار برای برهم زدن روح و روان مردم و تشدید تحریم به آن جهت است که با ایجاد فساد در روند داد و ستد خارجی به اهداف خود دست یابند.

استاندار مازندران هوشیاری ، اتحاد و وحدت را مهمترین رمز پیروزی و موفقیت علیه دشمنان دانست و گفت: امروز دشمنان رعب و وحشت را توسط رسانه های خارجی در فضای مجازی منتشر می کنند تا روح و روان مردم را برهم بزنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز