خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

دولت ها به اقتصاد منهای نفت توجه نکردند/عقب افتادگی مازندران ناشی از اختلافات نمایندگان است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۳۳۸

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه دولت ها به اقتصاد منهای نفت توجه نکردند گفت: عقب افتادگی مازندران ناشی از اختلافات نمایندگان است.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در نماز جمعه امروز ساری با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت: کسی که برای مصیبت امام حسین (ع)گریه کند و اشک بریزد روز قیامت خندان است.

وی با بیان اینکه در کربلا یزید منکرمجسم و امام حسین ( ع) معروف مجسم بوده  و هدف قیام این امام بزرگوار ترویج امر به معروف و نهی از منکر بوده است ،افزود:  محرم رسانه شیعه است و هیچ دینی حتی اهل تسنن نیز این رساله را ندارند و این رسانه قرن هاست که در جامعه متجلی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: امربه معروف ونهی ازمنکر بزرگترین انگیزه قیام امام حسین (ع)مسئله امر به معروف و نهی از مـنکر است که این دو از مـهم تـرین ارکان دین است .

 وی افزود:  باید ریشه منکر  از بن کنده شود تا انقلاب اصلاح شود فرزندران این مرز و بوم  با دفاع از حرم اهل بیت (ع) باری دیگر کربلا را تکرار کردند.

آیت الله طبرسی در بخش دیگر از سخنانش گفت: دشمن به شدت حلقه اقتصادی را تنگ کرده و می خواهد جمهوری اسلامی ایران را به ستوه درآورد و مردم را در مقابل رهبر و دولت قرار دهند و در نهایت نظام جمهوری را براندازی کنند.

وی ادامه داد: در این حلقه تنگ اقتصادی قشر متوسط جامعه به لحاظ معیشت در تنگنا قرار می گیرند گرانی بی حد و حساب شرایط را برای مردم سخت کرده است در چنین شرایطی دشمنان برآنند تا نوک پیکان این مشکلات را به سمت رهبری نشانه بگیرند این در حالیست که ایشان مسئول اجرایی و برنامه ریز اقتصادی نیست این مسئله بر عهده قوای سه گانه و مجلس شورای اسلامی است.

آیت الله طبرسی افزود: قوای سه گانه مسئولیتی که رهبر انقلاب بر عهده آنها گذاشته با مدیریت جهادی انجام دهند و در جهت حل مشکلات جامعه گامهای موثری بردارند.

خطیب جمعه ساری با بیان اینکه مشکلات امروز جامعه فقط مربوط به دولت فعلی نیست بلکه در همه دولت ها وجود داشته و در این دولت نمود پیدا کرد ادامه داد: متاسفانه دولت ها به اقتصاد منهای نفت و اقتصاد مقاومتی به خوبی توجه نکردند که اگر روزی با تحریم مواجه شدیم چیکار باید کنیم.

وی با بیان اینکه هدف دشمن ترویج ناامیدی در ایران اسلامی است تاکید کرد: مسئولین امید را دل مردم زنده کنند.

آیت الله طبرسی به عزاداری ماه محرم اشاره کرد و گفت: مداحان از شعرهای بی مضمون و سخنان بی محتوا پرهیز کنند.نباید اهل بیت را فدای اشک کنیم و مداحی گرایی جای منبر گرایی را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران به آغاز بازگشایی مدارس اشاره کرده و خطاب به معلمان گفت: در تربیت فرزندان این جامعه کوشا باشید چرا که این دانش آموزان آینده سازان کشور هستند.

وی به مشکلات مازندران در بخش منطقه آزاد اشاره کرد و افزود: متاسفانه نمایندگان مازندران طبق معمول اختلاف دارند و این امر موجب می شود تا کارهای کلیدی همچون منطقه آزاد در مازندران رقم نخورد.

آیت الله طبرسی گفت: عقب افتادگی مازندران ناشی از اختلافات نمایندگان و مسائل داخلی است بسیاری از مناطق محروم از منطقه آزاد برخوردار هستند اما مازندران با دارا بودن ظرفیت های مناسب همچنان از این مزیت محروم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز