خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران عنوان کرد:

پایان هفته صاف همراه با افزایش ابر در انتظار مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۱۰۱

هواشناسی استان مازندران وضعیت هوای پایان هفته استان را را صاف همراه با افزایش دما پیش بینی کرد.

احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با ایلنا هوای امروز پنجشنبه 22 شهریور️ ماه را در مناطق ساحلی و جلگه ای  نیمه ابری تا ابری با احتمال  رگبار پراکنده و در  ارتفاعات صاف تا نیمه ابری پیش بینی کرد.

وی افزود:  هوای جمعه و شنبه 23 و 24 شهریور راصاف و همراه با افزایش دما است.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران یکشنبه 25 شهریور را صاف تا نیمه ابری اعلام کرد و گفت: همچنین هوای استان️ از اواخر روز با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده همراه خواهد بود.

وی افزود:هوای دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 شهریورنیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

اسدی  گفت: بیشینه دمای گزارش شده از ایستگاه های ‌هواشناسی استان‌ مازندران ،‌ چهارشنبه بیست ویکم  شهریور ماه گلوگاه با دمای 32 درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان و آلاشت با 22 درجه سانتیگراد خنک ترین شهر استان بوده اند.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد:️ در صورت تغییرات نقشه ها , تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده  اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز