خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در شهرستان آمل

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۵۰۰

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از 4 روز، توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد

به گزارش ایلنا از آمل،سرهنگ"نعمت الله آزادی"، گفت: ساعت 19 و 45 دقیقه 5 مرداد ماه در پی وقوع تیر اندازی با سلاح شکاری در یکی از خیابان های شهرستان آمل ، بلافاصله ماموران گشت انتظامی و پلیس آگاهی این فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد:ماموران با حضور در محل حادثه دریافتند، سرنشینان یک دستگاه خودروی زانتیا و یک دستگاه خودروی پراید اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سمت سه نفر از افراد که در بررسی های به عمل آمده مشخص شد با آنان اختلاف داشتند منجر به مصدومیت این افراد شدند .

وی، افزود: با حضور عوامل امدادی مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند که در ادامه مراحل درمانی یک از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحت های وارد جان باخت .

فرمانده انتظامی آمل درادامه اظهار داشت: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری ضاربان که پس از ارتکاب به این جنایت از محل متواری شده بودند، در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ آزادی، خاطرنشان کرد: ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند، قاتل و همدستان وی را شناسایی کنند .

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات، ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل اختفاء وی یک قبضه سلاح شکاری کشف کردند .

سرهنگ آزادی در ادامه با بیان این که ضارب در تحقیقات اولیه به قتل اعتراف کرد، از کشف دو دستگاه خودروی متعلق به متهم و همدستان وی خبر داد و گفت: متهم انگیزه ارتکاب به این جنایت را درگیری های قبلی خود با مضروبان این حادثه عنوان کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و تحقیقات پلیسی برای کشف علت قتل و دستگیری همدستان متهم همچنان ادامه دارد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز