خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت؛

60 واحد مسکونی به مدد جویان بهزیستی مازندران تحویل داده شد

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۹۹

60 واحد مسکونی بهره برداری و به معلولین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان مازندران تحویل داده شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، همزمان با آئین واگذاری 1573 واحد مسکونی به معلولین و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور 60 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران تحویل داده شد.

سید سعید آرام در این مراسم گفت: از این تعداد 21 واحد مربوط به خانواده های دارای 2 معلول و 39 واحد مربوط به خانواده های تک معلول و زن سرپرست خانوار است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای سال 97 تاکنون 189 واحد مسکن تحویل مددجویان تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته است افزود: برای ساخت آن بیش از 4 میلیارد تومان بلاعوض ، 9 میلیارد تومان تسهیلات بانکی و 1.5 میلیارد تومان از تحقیقات در انشعابات شهری اعتبار هزینه شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: از ابتدای سال 92 بیش از سه هزار و 300 واحد مسکن با بیش از 177 میلیارد تومان اعتبار به مددجویان تحت پوشش بهزیستی مازندران تحویل داده شد.

وی از افزایش 3.4 دهم برابری میزان مستمری مستمری بگیران مدجویان بهزیستی در سال 96 خبر داد و افزود: 6 هزار خانوار جدید به مستمری بگیران بهزیستی استان افزوده شد

آرام با اعلام اینکه 17 هزار مددجو در سامانه اطلاعات بهزیستی استان ثبت نام کردند گفت: تا پایان شهریور ماه 90 درصد این خانوار از مستمری بهزیستی بهره مند می شوند.

مدیر کل بهزیستی مازندران بیان کرد: بر اساس آمار یک خانوار پنج نفره تحت پوشش بهزیستی با یارانه از محل هدف مندی یارانه ها ماهیانه 850 تا 900 هزار تومان مستمری دریافت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز