خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان و هنرمندان انجام شد؛

آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ

asdasd
کد خبر : ۶۶۲۷۶۶

با حضور مسئولین استانی ،هنرمندان و داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ  آغاز شد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ عصر چهارشنبه با حضور  گروههای تئاتر  و داوران و مسئولان حوزه هنری مازندران در شهرستان بابلسر آغاز شد.

در این جشنواره 19 گروه تئاتر که از بین بیش صد اثر  در بخش های آیین های نمایشی و اجراهای پژوهشی به مرحله نهایی راه یافتند از امروز تا صبح روز جمعه 9 شهریور ماه آثار خود را در معرض دید داوران و علاقمندان به تئاتر قرار می دهند.

تاثیر موسیقی مازندران در تعزیه ،بررسی کارکرد نقل های موسیقیایی در درام، مخاطب شناسی در تعزیه ،نقل مینا وپلنگ مهریزان عناوین بخش پژوهشی است که در روز پنج شنبه هشتم شهریور ماه و نمایش های زن در تعزیه ،بررسی عنصر مقاومت در تعزیه معاصر ،موسیقی دراماتیک روز جمعه نهم شهریور ماه از ساعت 9 تا 12 در حوزه هنری ساری برگزار می شود.

آش گزنه آخر چهارشنبه ، پرواز بر فراز صندوق گمشده ، روح الله و مجلس نامه آرش در بخش نمایش نامه های آیینی روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه و مجلس نامه قائم ،هله هله کوسه ،ماموریت ویژه ،مجلس شلمچه ،نژمار با طعم لیمو و قویو در روز پنجشنبه هشتم شهریورماه از ساعت 18 تا 23 در بوستان ملل ساری برگزار می شود.

گروه های تئاتر از استان های بوشهر، مازندران، همدان ، مرکزی، خوزستان ،اصفهان، آذربایجان شرقی در این جشنواره شرکت کردند.

مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بومی تیرنگ روز جمعه  ساعت 19در بوستان ولایت با اهدای جوایز به برگزیدگان و قرائت بیانیه جشنواره به کار خود پایان می دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز