خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد:

دستگیری محتکر 7 میلیاردی مواد غذایی در شهرستان نکا

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۷۷

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری محتکر مواد غذایی و کشف 7 میلیارد و 700 میلیون ریالی مواد غذایی احتکار شده در شهرستان نکا خبر داد

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ"حسن مفخمی شهرستانی" ، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد غذایی و خشکبار توسط فردی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی  آن شهرستان قرار گرفت .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی محل نگهداری اموال احتکار شده توسط متهم شدند .

سرهنگ مفخمی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس آگاهی به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و کارشناسان اداره صنعت ومعدن وتجارت، در بازرسی از محل مورد نظر انواع خشکبار و مواد غذایی شامل 270 بسته خرما ، 12 تن عدس کانادایی و 80 تن برنج کشف کردند .

مفخمی شهرستانی ارزش کالاهای کشف شده را بالغ بر 7 میلیارد و 700 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: پس از پلمب محل نگهداری کالاهای احتکار شده فرد محتکر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که هدف احتکار منفعت طلبی و سوء استفاده از نیاز مصرف کنندگان ارزاق و سایر نیازمندی های عمومی است، گفت: احتکار از جرائم عمدی است که نه تنها باعث اختلال در چرخه اقصادی و تولیدی کشور می شود بلکه موجب کاهش قدرت خرید مردم می شود .

وی در خاتمه به عزم راسخ پلیس در برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی کشور اشاره کرد و از مردم خواست: در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی در نظام اقتصادی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز