خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان بهشهر:

نتوانستیم دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم/مدیر موفق به دنبال خدمت به مردم است

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۵۹۱

امام جمعه شهرستان بهشهر گفت:مدیر موفق به دنبال خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امام جمعه شهرستان بهشهر امروز در جمع مدیران این شهرستان بر توجه به اقتصاد و معیشت مردم تاکید کرد و گفت: مدیر موفق، لایق، کارآمد در نظام اسلامی باید مدیریتی مبتنی بر ایمان و تقوا داشته باشد تا بتواند به مردم خدمت کند؛ مدیریت مبتنی بر ایمان نخستین ویژگی یک مدیر لایق و کارآمد در نظام اسلامی است که محبوبیت و اعتماد ایجاد می کند.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری با بیان اینکه مدیریت مبتنی بر طمع و حرص نتیجه نمی دهد افزود: مدیر موفق به دنبال خدمت به مردم است حکومت نیز باید در خدمت به مردم باشد و به مردم بفهماند که ما خدمتگزاریم متاسفانه نتوانستیم دستاوردهای انقلاب را برای مردم تبیین کنیم هفته دولت فرصتی است تا خدمات نظام و دولت به اطلاع مردم برسد.

وی با تاکید بر خدمت صادقانه به مردم یادآور شد: مردم ولی نعمت ما هستند مدیریت ما، مدیریت مردمی، الهی و اسلامی باشد و روحیه ی تلاش برای رفع مشکلات مردم لازم است دولت انقلابی برخوردار از روحیه جهادی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر گفت: مدیر خدمتگزار در وعده ها صادق است و همین صداقت، اعتماد مردم را به دنبال دارد. فساد در هر صورت عامل ناکارآمدی است و باید با آن مبارزه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز