خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد مطرح کرد:

اعتبار بیش از 369 میلیارد ریال برای افتتاح 45 پروژه و طرح در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۴۵۰

فرماندار محمودآباد گفت: 45 طرح و پروژه به اعتبازی بالغ بر 369 میلیارد و 925 میلیون ریال در محمودآباد افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف‌پور  در خطبه پیش از نماز جمعه با بیان این که امسال 45 پروژه و طرح در این شهرستان افتتاح می شود، اظهار کرد: طرح و برنامه هایی در غالب شورای راهبردی جوانان شهرستان با همفکری و نظر آن ها برنامه ریزی شده که در آینده نزدیک در سطح شهرستان در دست اجرا داریم.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه های این شورا انتخاب روز محمودآباد در تاریخ 9 شهریور بوده که در شورای فرهنگ عمومی تصویب شد و در سال‌های بعد برنامه‌های شاد و متنوعی برای این روز در نظر گرفتیم تا مردم شاهد یک روز شاد و مفرح در شهرستان باشند.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه  در بحث آسیب‌های اجتماعی و کاهش آنها تلاش بسیار خوبی صورت گرفته،  خاطر نشان کرد: در سال 96 در شهرستان شاهد کاهش 15 درصدی طلاق بودیم که این مقدار نیز باید با تلاش و کمک همه دستگاه‌ها کمتر شود.

یوسف پور با بیان این که نیروی انتظامی در سال‌های 95 و 96 موفق به کشف بیش از 210 کیلوگرم مواد مخدر شد، افزود: نیروی انتظامی شهرستان حدود 111 درصد رشد دستگیری را در بخش مواد مخدر داشته که در سال 93 تعداد 633 نفر از افراد مرتبط با پخش و فروش و مصرف کنندگان مواد مخدر دستگیر شدند ولی در سال 96 این تعداد به یک هزارو 336 نفر رسید.

وی گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید رویکردها به سمت تعامل بیشتر با دنیا بود و این تصمیمی بود که مجموعه نظام و مردم گرفتند و هدفگذاری را مشخص کردند.

فرماندار محمودآباد با تاکید بر این که  امسال در هفته دولت در این شهرستان 45 طرح و پروژه به میزان 369 میلیارد و 925 میلیون ریال افتتاح می‌شود، بیان کرد: با توجه به اینکه تحریم‌های گسترده‌ای در مقطع زمانی توسط آمریکا و اروپا بر علیه ایران وضع کردند؛ دیپلماسی گسترده‌ای را دولت با دنیا آغاز کرد که مذاکرات سخت با کشورهای (1+5)  بوده و 18 ماه زمان برد؛ در نهایت به توافقنامه برجام ختم شد.

یوسف پور با اشاره به این که کشورهای متخاصم و آمریکا به سمتی حرکت می‌کردند که ایران را به یک چالش اقتصادی بکشانند و افکار عمومی دنیا را به این سمت حرکت می‌دادند که ایران یک کشور جنگ طلبی است، یادآور شد: اگر با آن مقابله نکنیم طبیعتا می‌تواند امنیت جهان را به خطر بیندازد و تا حدودی در این زمینه موفق عمل کردند ولی این توافقنامه باعث شد که این فضا برعکس شود و رویکرد ایران نه تنها جنگ طلبانه نیست بلکه در راستای صلح جهانی است.

وی اظهار داشت:  خروج آمریکا از برجام مزایای فراوانی برای ما داشت؛  به قول مقام معظم رهبری بدعهدی آمریکا بر همه ما نشان داده شد که آنها دنبال توافق نیستند؛ بحث مذاکره را پیش کشیده و به دنبال توافق هم نیستند؛ حتما دنبال تسلیم ایران هستند وگرنه توافق صورت گرفته بود و موضع بعدی این بود که افکار عمومی دنیا دیگر مثل گذشته با آمریکا و کشورهای استکباری همراه نیست و افکار عمومی دنیا به سمت ایران مثبت هم هست.

فرماندار محمودآباد خاطر نشان کرد: مسئله بعدی که در برجام هم پیگیری می‎شد اینکه اروپا از آمریکا جدا شود که الان همین اتفاق افتاد و  سیاست‌های اتحادیه اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام به سمت ایران رفته و به قول رئیس جمهور تو این قضیه سنگ تمام گذاشتند؛ کشورهای بزرگ مثل روسیه، چین، هند، سیاستمداران و افکار عمومی آنها به سمت ایران است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز