خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران عنوان کرد:

تلاش پلیس افتخاری برای پایداری امنیت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۸۵۳

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران،گفت:  تلاش پلیس افتخاری برای پایداری امنیت اجتماعی است

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ نیازی امروز در جلسه بهره مندی از ظرفیت سازمان ادارات برون سازمان برای جذب پلیس افتخاری امنیت یک تولید اجتماعی است که به میزان بلوغ و احساس مسئولیت و مشارکت جامعه قابل حصول است به خصوص بهره گیری از توان مردم و استفاده از ظرفیت های آنان در توسعه امنیت داخلی همواره مورد تاکید بوده است.

وی با بیان اینکه برای امنیت پایدار در همه موارد نیازمند مشارکت مردمی هستیم افزود:  یکی از رویکردهای مهم پلیس پیشگیری از تبدیل مسائل اجتماعی به امنیتی است و تلاش می کنیم مسائل امنیتی هم با نگاه و راهکار اجتماعی رسیدگی شود.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نحوه انجام جرم تغییر کرده، در گذشته برخوردها و جرائم فیزیکی بود و امروز به سمت فضای مجازی رفته است ادامه داد:  تلاش می کنیم قبل از وقوع هرگونه مشکل حادتر از این مسئله پیشگیری کنیم.

وی بیان کرد: پلیس توانسته بخشی از جرائم را کنترل کرده و در بسیاری موارد فرهنگسازی کند.

نیازی  گفت که پلیس به موقع، پیشگیری‌های لازم را انجام می‌دهد همانطور که معاونت اجتماعی و پلیس فتا را به موقع راه‌اندازی کرد تا آسیب‌ها مهار شود.

وی افزود: مازندران از مهر 1393 همزمان با گرامیداشت هفته ناجا به اخذ سهمیه به تعداد 1000 نفر از سوی ناجا کار جذب پلبس افتخاری را شروع کرده است و تاکنون موفق به جدب 1200 نفر در سطح یک و 450 نفر از سطح دو شده است.

نیازی بیان کرد : امنیت لازمه زندگی اجتماعی است، تلاش و مشارکت اعضای پلیس افتخاری به عنوان بسیج ناجا ضامن پایداری و ماندگاری امنیت اجتماعی است که در اکثریت ماموریت ها به بهترین وجه به وظایف خود عمل کرده وگره گشا بودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز