خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران:

خبرنگاران باید مستقل و آزاده باشند

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۶۲۲

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران  گفت: انتظار از خبرنگاران این است که مستقل و آزاده باشند.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران مازندران، بر ایجاد تشکل‌های صنفی منطقه‌ای برای رفع مشکلات و ارائه انتقادات تأکید و اظهار داشت: کم‌توجهی به نهادهای مدنی و از آن جمله رسانه و مطبوعات و همچنین حساسیت‌های بیش از حد نسبت به برخی مسائل، باعث ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان شده است.

وی نقش رسانه‌ها در پر کردن شکاف میان مردم و مسئولان را تعیین کننده برشمرد و افزود: اگر رسانه‌ها اقدامات دولت و سایر قواها را اطلاع‌رسانی نکنند، مردم از آن آگاه نمی‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران توجه به نارضایتی جامعه، مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت مالی به عنوان یک مطالبه را در گرو عملکرد رسانه‌ها دانست و گفت: اوضاع با توجه به رسانه‌های مستقل و‌ آزاده بهتر خواهد شد.

حسین‌زادگان تأکید کرد: توجه بیش از حد به رسانه‌های سنتی و رسانه ملی باعث می‌شود که خبرنگار و رسانه وظیفه قانونی خود را انجام ندهد، همان طور که در یک دهه اخیر فضای مجازی التهاب ایجاد کرد و نقش رسانه‌های رسمی کاهش یافت.

وی تأکید کرد: انتظار از خبرنگاران این است که مستقل و آزاده باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز