خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه تاکید کرد:

ضرورت توجه ساختاری برای حل مشکلات خبرنگاران

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۳۴۳

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه،گفت:توجه ساختاری برای حل مشکلات خبرنگاران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از گلوگاه، مسعود فلاح در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند که برای جامعه اسلامی تلاش می کنند و علی رغم مشکلات و شرایط سختی که دارند از همه می نویسند جز خودشان.

وی با بیان اینکه مشکلات خبرنگاران باید به صورت ساختاری حل شود افزود: با توجه به تلاش ها و زحمات اصحاب رسانه حق ّ آنها ادا نشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: در شرایط فعلی ابررسانه ها و دشمنان قسم خورده ما عهد بستند تا نظام ما را زمین گیر کنند و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند به جنگ اقتصادی دامن زدند و امروز شرایط فعلی ما از جنگ نظامی شدیدتر و سخت تر است.

فلاح بیان کرد: ناامید کردن کردن و بازگو نکردن خدمات دولت ظلم بزرگی در حق نظام جمهوری اسلامی ایران است اهالی رسانه که زبان گویای مردم ، نظام و انقلاب هستند باید به ابررسانه ها اثبات کنند که در برابر آنها ایستاده اند.

وی گفت: خبرنگاران با روحیه انقلابی، بسیجی و جهادی خدمات نظام را به اطلاع مردم برسانند تا روحیه امید و نشاط مردم تقویت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز