خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

غرق شدن 3 نفر در دریای مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۱۲

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از غرق شدن 3 نفر در دریای مازندران در روز گذشته به علت آشنا نبودن به فنون شنا و همچنین شنا در خارج از محدوده طرح دریا خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،، سرهنگ  علیرضا باقری در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن یک نفر در محدوده خط 8 شهرستان چالوس بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع غرق شدگی در منطقه پلاژ ساحلی شیلات  این شهرستان، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، فردی 17 ساله اهل تنکابن که برای شنا به منطقه ممنوعه شنا رفته بود به علت عدم آشنایی به فنون شنا غرق شد.

سرهنگ باقری از غرق شدن فردی 20 ساله اهل سمنان به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح سالمسازی دریا در شهرستان بابلسر خبر داد و گفت: در شهرستان محمودآباد نیز در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه غریق در شهرستان محمودآباد بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه فردی 30 ساله که برای شنا به دریا رفته بود، به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا و شنا در خارج از محدوده طرح سالمسازی دریا غرق شد.

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: با حضور عوامل امدادی جسد دو نفر از حادثه دیدگان در شهرستان های تنکابن و محمودآباد کشف و به سردخانه منتقل شد و تلاش برای کشف جسد غریق شهرستان بابلسر توسط عوامل امدادی ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می کنند از آنان خواست: در زمان تعیین شده ازطرح دریا و در مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند و با شنا کردن در مناطق ممنوعه و ساعات ممنوعه لذت مسافرت را برای خود و اعضای خانواده خود تلخ نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز