خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر عنوان کرد:

نبود صنایع تبدیلی یکی از چالش های شرق مازندران/ تشکیل ستاد توسعه شهرستان بهشهر در ۶ کارگروه

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۹۲

فرماندار شهرستان بهشهر گفت:در حوزه کشاورزی علاوه بر کمبود آب، نبود صنایع تبدیلی یکی دیگر از چالش های ما است اگر این صنایع را فعال کنیم می توانیم صادرات محصولات کشاورزی را در بخش های مختلف افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از بهشهر، هادی خنجری در جلسه شورای اداری مشترک بهشهر، نکا و گلوگاه اظهار کرد: اگرچه بعد از انقلاب شاهد دستاوردهای فراوان بودیم اما هنوز شرق مازندران از محرومیت رنج می برد.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد همه امتیازات و شاخصه های بندر آزاد را دارد افزود: بندر امیرآباد تاثیر مستقیم در گردش اقتصادی شرق مازندران دارد و ظرفیت های موجود در بندرامیرآباد می تواند مازندران را تحت تاثیر قرار دهد.

فرماندار شهرستان بهشهر با اشاره به ظرفیت های گردشگری گفت: تاکنون به صورت جزیره ای اقداماتی صورت گرفت اما کافی نیست باید بسته گردشگری تدوین شود.

خنجری اظهار کرد: در حوزه کشاورزی علاوه بر کمبود آب، نبود صنایع تبدیلی یکی دیگر از چالش های ما است اگر این صنایع را فعال کنیم می توانیم صادرات محصولات کشاورزی را در بخش های مختلف افزایش دهیم.

وی از تشکیل ستاد توسعه شهرستان با حضور ۲۲ عضو نخبه و فرهیخته شهرستان خبر داد و گفت: این ستاد در قالب ۶ کارگروه فعالیت می کند و ششمین جلسه ی کارگروه تخصصی با ۲۲ کمیته تشکیل شدو تلاش می کند توسعه شهرستان را در راستای مطالبات مردم و داشته ها و ظرفیت ها در قالب برنامه ای مدون تدوین و اجرایی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز