خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشک قانونی مازندران:

در سال جاری 21 نفر در دریای مازندران غرق شدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۱۶۹

مدیر کل پزشک قانونی مازندران گفت:در سال جاری 21 نفر در دریای مازندران غرق شدند.

به گزارش ایلنا از ساری،علی عباسی،مدیر کل پزشک قانونی مازندران، با اشاره به اینکه هر ساله با فرا رسیدن فصل گرما هموطنان بسیاری برای  گردشگری و استراحت در دامنه کوه و ساحل دریا به مازندران سفر می‌کنند که برخی از آنها بازگشتی خوش ندارند ،گفت: از اول خرداد تا ششم مرداد ماه سالجاری تعداد ۲۱ نفر (همگی مرد ) بر اثر غرق‌شدگی  در دریای مازندران جان باختند.

وی اظهار داشت: شهرستان‌های  بابلسر با هفت ، نوشهر با شش ، محمود آباد و نور هر کدام با سه و رامسر با دو مورد به ترتیب بیشترین آمار را داشتند.

عباسی با اشاره به اینکه شنا در خارج از طرح‌های دریا بدون در نظر گرفتن عمق و وسعت آن، عدم آشنایی با فن شنا، عدم آگاهی از تفاوت شنا از دریا و استخر از دلایل بروز حادثه برای گردشگران است، افزود: متاسفانه ۴۳ درصد از غرق شدگان بومی هستند که این رقم در سال گذشته ۳۲ درصد بود.

عباسی بیشترین سن غرق شدگان را ۲۱ تا ۳۰ سال با ۸ مورد،۳۱تا ۴۰ را با ۷ مورد اعلام کرد و افزود:محل غرق شدگی همه این افراد در خارج از طرح سالمسازی دریا هستند.

عضو شورای قضایی استان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیگیری ها ، هشدار و بیان آمار غریق ها از طرف خبرگزاری ،رسانه ملی و سایت های مجازی استان در بیان واقعیت های مربوط به دریا اقدام موثری بود در کاهش این آمار که انشاءا.. رسانه ها مسائل طرح دریا را همچون گذشته جدی تر پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز