خبرگزاری کار ایران

رییس هیئت دوچرخه سواری محمودآباد خبر داد:

برگزاری جام دوچرخه‌سواری روستایی برای اولین بار در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۷۵

رییس هیئت دوچرخه‌ سواری محمودآباد از برگزاری مسابقات روستایی شهرستان برای اولین بار در سطح استان خبر داد.

محمد حسین نعمت پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ، با بیان این که  توجه به پتانسیل موجود در روستاها یکی از معیارهای اصلی استعدادیابی این هیئت است، اظهار کرد: برگزاری این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در سنین مختلف تدوین و طی چهار هفته با میزبانی روستاهای مختلف در محمودآباد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که کار بر روی سنین پایه از سال گذشته شروع شده و پی ریزی تیم منسجم و بسیار قوی یکی از اهداف اصلی ما است، افزود: توانائی و استعدادهای کودکان و بزرگسالان روستایی درعرصه ورزش مثال زدنی است و در این خصوص باید با شناسائی و مهیا نمودن امکانات، استعدادهای جوانان را کشف و به کار گرفت.

رییس هیئت دوچرخه سواری محمودآباد در ادامه تصریح کرد: برگزاری این گونه برنامه ها نیاز به توجه بیشتری داشته تا به صورت یک الگوی همگانی در سطح استان برای حفظ محیط زیست و داشتن هوایی پاک و بدون خودرو باشد.

نعمت پور یاد آور شد: برگزاری جام دوچرخه سواری روستایی طی دوره یه ماهه در چندین روستا در محمودآباد برگزار شده و چگونگی ثبت نام به علاقمندان دوچرخه سواری طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز