خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

قانونگرایی مهم ترین ابزار برای کمک به مدیران در دستیابی به اهداف است

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۰۲۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران توجه به قشر جوان و زنان جامعه را از ویژگی ها و برنامه های دولت تدبیر و امید بر شمرد و گفت : استفاده از نیروهای جوان ، کار بلد و آگاه در پست های مدیریتی رویکرد مهم دولت است .

به گزارش ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان در جلسه تودیع و معارفه فرماندار کلاردشت خواستار همگرایی، ‌هم افزایی و همراهی همه جریان های سیاسی برای تحقق سیاست های دولت در پیشبرد اهداف و رفع مشکلات اقتصادی کشور شد. 

وی پرهیز از دامن زدن به اختلاف سلایق و تقویت وحدت و همگرایی را در این شرائط حساس یک ضرورت دانست و تاکید کرد: همه باید بدانیم در این شرایط؛ برجسته سازی اختلاف نظر هیچ کمکی به حل مشکلات اقتصادی جامعه و مردم نخواهد کرد.

حسین زادگان یکی از ویژگی های جوان گرایی در مدیریت را توجه ویژه جوانان به حل مشکلات مردم و خستگی ناپذیری آنان دانست و افزود : جوانان دارای خلاقیت، توان و شجاعت در راستای مصالح کشور و پیشبرد امور هستند.

معاون استاندار بر ضرورت تحقق وعده دولت تدبیر و امید برای به کارگیری زنان در 30 درصد از پست های مدیریتی، یادآور شد: دولت در عمل به این وعده اش جدی است و این موضوع باید در تمامی مناطق کشور مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر این که دولت بر تحقق تمامی شعارهایش تاکید دارد ، افزود : همه باید در شرایط حساس کنونی اختلافات را کنار بگذارند تا بتوانیم با وحدت و یکدلی مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر بگذاریم .

حسین زادگان همچنین به موقعیت گردشگرپذیری کلاردشت و شهرت این منطقه در کشور اشاره کرد و گفت : نقش فرماندار با هدف بسترسازی در جهت تامین امنیت سرمایه گذاری در این منطقه بسیار اثر بخش است چرا که چنین نگاهی باعث ترغیب حضور سرمایه گذاران در این منطقه می شود.

وی تاکید کرد : قانونگرایی مهم ترین ابزار برای کمک به مدیران در دستیابی به اهداف است .

معاون استاندار گفت : در ارائه خدمات به مردم باید به نحوی عمل شود تا به نفع مردم رقم بخورد به شرط آن که روح و اصل قانون آسیب نبیند.

گفتنی است؛ در این مراسم حسین زادگان از تلاش های ایوب صالحی فرماندار پیشین قدردانی و کامران پولادی را به عنوان سرپرست فرمانداری کلاردشت معرفی نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز