خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

شهرداری متولی ساخت مسجد جامع نیست/ 7درصد جامعه شهری حاشیه نشین هستند

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۹۱۳

عضو شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه مدیریت بحران در نظام بودجه ای شهرداری پیش بینی نشده است ادامه داد: متولی ساخت این مسجد سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان است .

به گزارش ایلنا از ساری،کوروش یوسفی عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر ساری با اشاره به کسب رتبه جهانی الپمیاد ریاضی توسط جوان ساروی اظهار داشت: با توجه به اینکه این اینکه این پیروزی اتفاق بسیاری مهم در مرکز استان بوده اما جزء شورا و شهرداری هیچ دستگاه فرهنگی دیگر از او استقبال نکردند.

وی "مشتری مداری " را از رویکردهای مهم شورا دانست و افزود: طی ماههای خرداد و تیر 467 نفر از شهروندان به شورای شهرمراجعه کردند که از این تعداد 346 نفر مرد و 141 نفر زن بودند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری اهم مشکلات مراجعین به شورای شهر را اینچنین توضیح داد: از این تعداد مراجعه قریب به 70 درصد مربوط به اشتغال، 10 درصد مالی و مابقی سایر مشکلات بوده است.

وی با ورود به مبحث حاشیه نشینی آن را از مشکلات و معضلات جامعه عنوان و اعلام اینکه 7 درصد از جمعیت شهری حاشیه نشین هستند  و افزود: بسیاری از ناهنجاری ها ناشی از حاشیه نشینی است که مکان خلوت برای بزهکاران تلقی می شود ؛ اما دستگاه های فرهنگی نسبت به این مسئله مهم بی تفاوت هستند.

یوسفی با اشاره به "  طرح تفکیک زباله  " گفت:  تنها 12 درصد از همشریان ما در مرکز مازندران این طرح را اجرا می کنند این میزان برای مرکز استان که الگوی طرح تفکیک زباله است ؛ کم است.

وی در بخش دیگر از سخنانش به آتش سوزی مسجد جامع ساری اشاره کرد و توضیح داد: برخی از دستگاه ها بر این باورند که ساخت این مسجد باید از سوی شهرداری ساری صورت گیرد این در حالی است که بر اساس قانون ،شهرداری نمی تواند در سال 97 برای اجرای این کار اعتبار در نظر بگیرد؛  کسی از شهرداری انتظار ساخت مسجد جامع را نداشته باشد.

یوسفی با بیان اینکه مدیریت بحران در نظام بودجه ای شهرداری پیش بینی نشده است ادامه داد: متولی ساخت این مسجد سازمان گردشگری و میراث فرهنگی استان است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز