خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سفیران خبر داد:

افتتاح اولین نمایشگاه گل و گیاه در ساری

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۵۱

مدیرعامل شرکت سفیران از افتتاح اولین نمایشگاه گل و گیاه و گیاه دارویی,سوغات , هدایا و صنایع دستی در ساری خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،حامد خورشیدی مدیرعامل شرکت  سفیران, مجری نمایشگاه گل و گیاه در سطح کشور در مورد نمایشگاه گل و گیاه و سوغات اظهار کرد: مرکز نمایشگاهی تجارت بین الملل ساری اولین نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی و سوغات و هدایا و صنایع دستی ساری با حضور بیش از ٢٣٠ شرکت از ١٧ استان خراسان شمالی،خراسان رضوی،تهران،یزد،اصفهان،گیلان،مازندران،قم،اذربایجان شرقی، اذربایجان غربی، اردبیل، سمنان،مرکزی،اصفهان،زنجان،قزوین و البرز در فضایی بالغ بر ٦٠٠٠ متر مربع افتتاح شد.

مجری این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰ گونه گل به ارائه گذاشته شده و از طی ۲ روز گذشته هزار نفر بازدید از 250 غرفه نمایشگاه انجام دادند.

خورشیدی تصریح کرد: تعداد غرفه داران بیش از ۵۰۰ نفر می باشد  و در این نمایشگاه گل و گیاه  آپارتمانی, باغچه, باغبانی,  خدمات صنایع و وابسته به گلخانه ها وسایل مورد نیاز باغبانی  ارائه می شود.

وی در مورد قیمت های ارائه شده در نمایشگاه خاطرنشان کرد: قیمت‌ها توسط بازرسی کنترل می‌شود و قیمت ما را بازار داخلی معلوم می کند.

مدیرعامل شرکت  سفیران  و مجری نمایشگاه گل و گیاه در سطح کشورهمچنین تصریح کر: د مازندران یک غرفه بیش ۱۰۰ متری دارد و به هر استانی یک  غرفه از سوغات و یک غرفه از گل و گیاه داده شده و  50غرفه صنایع دستی و 50 غرفه سوغات و هدایا در این نمایشگاه حضور دارند.

خورشیدی افزود: این نمایشگاه برای نخستین بار در شهرستان ساری برگزار می‌شود که از تاریخ ٢٥ لغایت ٣٠ تیر ماه سال جاری  از ساعت 17تا 23 در مرکز نمایشگاهی تجارت بین الملل کاسپین نیاوران- کیلومتر ٣ جاده ساری به قائمشهر میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان گرامی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز