خبرگزاری کار ایران

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران اعلام کرد:

11 میلیارد تومان تسهیلات برای بهسازی و بازسازی بیمارستانهای تامین اجتماعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۰۷۹

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت:11 میلیارد تومان تسهیلات برای بهسازی و بازسازی به بیمارستانهای تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تخصیص داده شد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد خورشیدی امروز در مراسم بزرگداشت هفته تامین اجتماعی با اشاره به اینکه حوزه درمان پیشانی سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود، اظهار داشت: 11 میلیارد تومان تسهیلات برای بهسازی و بازسازی به بیمارستانهای تحت  پوشش سازمان تامین اجتماعی تخصیص داده شد.

وی به تخصیص دو قطعه زمین برای ارتقای بیمارستان حکمت ساری اشاره کرد و افزود: مراحل ساخت و ساز این بیمارستان با افزایش تخت های موجود آغاز می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: سال گذشته یک هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش درمانی تزریق شده است که از این میزان یک سوم در درمان مستقیم و دوسوم درمان غیر مستقیم هزینه شده است.

وی بهسازی و بازسازی اورژانس بیمارستان تامین اجتماعی نکا را از اقدامات این حوزه اعلام کرد و افزود: برای بازسازی این اورژانس اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

خورشیدی به خدمات بیمارستان تامین اجتماعی قائمشهر  در سطح گسترده و کشوری اشاره کرد و گفت: بازسازی و بهسازی اورژانس و اجرای طرح هتلینگ این بیمارستان را از اقدامات اجرایی مدیریت درمان این سازمان است.

وی از راه اندازی دستگاه " سی تی اسکن " در شهرستان چالوس خبر داد و افزود: با جانمایی این دستگاه خدمات خوبی به بیمه شدگان تامین اجتماعی ارائه می شود.

خورشیدی اعلام کرد: ساختمان مدیریت درمان و اسناد سازمان تامین اجتماعی به زودی در شهرستان قائمشهر کلنگ زنی می شود .

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: سال گذشته بیش از 350 بیمار از سراسر کشور به بیمارستان تامین اجتماعی مراجعه کرده و از خدمات این بیمارستان بهره مند شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز