خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبر داد:

دستگیری 3 مامور قلابی در شهرستان آمل

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۸۰۴

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 3 مامور قلابی با 3 فقره کلاهبرداری از شهروندان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که افرادی با معرفی خود به عنوان مامور دستگاه های اجرایی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهمان را که با تشکیل باندی 3 نفره در این شهرستان فعالیت می کردند شناسایی کنند .

سرهنگ آزادی خاطر نشان کرد: در عملیاتی غافلگیرانه متهمان در حین تردد در این شهرستان با یک دستگاه خودروی سمن و یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر و دربازرسی از آنان مقادیری تجهیزات انفرادی و چند جلد دسته چک سرقتی کشف شد .

وی، همچنین اظهار داشت:متهمان ضمن اعتراف به 3 فقره کلاهبرداری از شهروندان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای پلیسی از اعتماد به افراد ناشناسی که با عنوان مامورن نهادهای امنیتی و دستگاههای اجرایی و خدماتی به آنان مراجعه می کنند خودداری کرده و ضمن رویت کارت شناسایی این افراد در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوکی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز