خبرگزاری کار ایران

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران اعلام کرد:

خدمات رسانی 2300 پرسنل در بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی مازندران/چهار میلیون و 700 بار مراجعه به بخش های درمانی تامین اجتماعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۶۰۴

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران گفت:در سال گذشته در درمان مستقیم چهار میلیون و 700 بار مراجعه به بخش درمانی و بیش از 35 هزار بستری و 22 هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد خورشیدی،مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران، امروز در جمع  خبرنگاران با اشاره به خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی مازندران بصورت مسقیم و غیر مستقیم اظهار داشت: 5 بیمارستان تامین اجتماعی و 14 مرکز بهداشتی و درمانی به بیماران خدمات درمانی ارائه می کند.

وی افزود: دو هزار و  300 قرارداد در حوزه غیرمستقیم با بیمارستانها، داروخانه هاو مراکزی که خدمات پزشکی ارائه می دهند با ما همکاری دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال گذشته در درمان مستقیم چهار میلیون و 700 بار مراجعه به بخش درمانی و بیش از 35 هزار بستری و 22 هزار عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی صورت گرفته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: سال گذشته یک هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش درمانی تزریق شده است که از این میزان یک سوم در درمان مستقیم و دو سوم درمان غیر مستقیم هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه دو هزار و 300 پرسنل در بیمارستان ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی خدمات رسانی می کنند، ادامه داد:  130 نفر در مازندران جذب نیروی جدید داشتیم  که از این تعداد 43نفر  از این تعداد افراد متخصص و فوق تخصص بودند.

خورشیدی  گفت: در سال گذشته در سطح کشور هشت اورژانس سازمان تامین اجتماعی بازسازی شد که از این تعداد 2 اورژانس مربوط به استان مازندران بود که هفت میلیارد تومان اعتبار به این دو مرکز داده شد.

وی افزود: به تمام بیمارستان های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی 11 میلیارد تومان تسهیلات برای بهسازی و بازسازی تخصیص داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز