خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر ساری تاکید کرد:

ضرورت بازسازی مسجد جامع ساری از سوی همه ارگانها و نهادهای مرتبط

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۷۸۹

رئیس شورای شهر ساری بر بر ضرورت بازسازی آن از سوی همه ارگانها، نهادهای مرتبط و بویژه دو سازمان اوقاف و امور خیریه و میرات فرهنگی و گردشگری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از ساری،سید مسعود مدینه،رئیس شورای شهر ساری در بیانیه ای  با اظهار اندوه و تاسف به خاطر حادثه فرو ریختن مسجد جامع ساری براثر آتش سوزی که نماد شکوهمندی از تاریخ پر افتخار این شهر و جلوه تابناکی از فرهنگ و تمدن اسلامی بود بر ضرورت بازسازی آن از سوی همه ارگانها، نهادهای مرتبط و بویژه دو سازمان اوقاف و امور خیریه و میرات فرهنگی و گردشگری تاکید و تلاش های مهدی عبوری شهردار ساری به خاطر حضور سریع در محل حادثه و مدیریت میدانی تیم های امدادی تشکر کرد.

مدینه با تقدیر از تمام نیروهای امدادی بویژه سازمان آتش نشانی شهرداری مرکز استان و نیز شهرهای بابل، قائمشهر، نکا و بهشهر اظهار داشت:حضور به هنگام و تلاش بی وقفه آنان باعث مهار حجم وسیع و گسترده آتش شد و اگر مدیریت میدانی شهردار و تلاش آتش نشانان نبود بی تردید ابعاد فاجعه چنان وسعت می یافت که بازار نرگسیه، میدان ساعت و محدوده هایی فراتر در آتش می سوخت.

وی در ادامه همچنین با تقدیر از واحدهای مختلف شهرداری ساری و خدمات شهری اظهار داشت: این واحدها بلافاصله پس از اطفای حریق در محل حادثه حضور یافته و برای پاکسازی و محو آثار غمبار آتش سوزی که قلب هر نظاره گری را به درد می آورد اقدام کردند تا پس از تعطیلات آخر هفته و آغاز به کار در هفته پیش رو از حزن جان کاه شهروندان بکاهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز