خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

اعمال محدودیت های ترافیکی در راههای مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۴۲

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در راههای مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت:به منظور تسهیل در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی هفته محدودیت های ترافیکی در این محورها به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ تیرماه از محورهای کرج- چالوس و هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس طی روزهای یادشده، افزود: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت۲ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۲ تیرماه از این محور ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی همچنین اظهار داشت: در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها در روزهای اجرای طرح از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها وکامیونت ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ظهر تا ساعت ۲۴ روزهای چهارشنبه پنجشنبه و جمعه ۲۰ ، ۲۱ و ۲۲تیرماه ۹۷ از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند، خواست:ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه مستقر در محورهای مواصلاتی استان در صورت نیاز به اطلاعات بیشنر با شماره تلفن ۲۱۸۲۹۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز