خبرگزاری کار ایران

مسئول سازمان بسیج  کارگری مازندران :

عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی است

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۳۷

مسئول سازمان بسیج  کارگری مازندران گفت: عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی است.

اصغرقلیان در حاشیه برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری در گفتگو با خبرنگار ایلنا  با بیان اینکه سازمان بسیج کارگری سپاه کربلا مازندران در راستای منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخلی دومین نمایشگاه عفاف و حجاب در مرکز استان برپاکرده است، اظهار داشت: برای عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب با تولیدکنندگان کشور هماهنگی های لازم صورت گرفت و در این نمایشگاه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه محصولات مختلف در 40 غرفه عرضه شده است، گفت: غرفه ای نیز برای نقاشی کودکان در نظر گرفته شده است که مادران بتوانند به راحتی از غرفه ها بازدید کنند.

مسئول سازمان بسیج  کارگری مازندران به طرح تعویض چادر کهنه با نو اشاره کرد و گفت : افرادی که علاقه مند هستند تا چادر با قیمت مناسب تهیه کنند می توانند در این نمایشگاه شرکت و چادر کهنه خود رابا نو تعویض کنند.

قلیان با بیان اینکه باید فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب برای آقایان نیز صورت گیرد، گفت: زمانی که بحث عفاف و حجاب  مطرح می شود همه به حجاب زنان توجه می کنند ولی این مسئله اشتباه است.

مسئول سازمان بسیج  کارگری مازندران افزود: سازمان بسیج کارگری در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای برادران و خواهران آمادگی کامل دارد و مسئولان  با ورود به این حوزه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فرایض دینی مشارکت کنند.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با 42 غرفه از تاریخ 19 تا 25 تیرماه از ساعت 10-13 و 17-22 در سالن فرهنگ و ارشاد عمومی ساری برای بازدید علاقمندان دایر است.و طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو نخستین بار در این نمایشگاه انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز