خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آمل خبر داد:

کشف یک میلیارد ریالی کالاهای قاچاق در آمل

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۳۶۴

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، از کشف لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از آمل،سرهنگ "نعمت الله آزادی، در تشریح این خبر،گفت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالاهای سلامت محور، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: ماموران در اجرای این طرح که با حضور نماینده شبکه بهداشت شهرستان همراه بود، با کنترل محورهای مواصلاتی و بازرسی از واحدهای صنفی موفق به شناسائی و کشف مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق و غیرمجاز داروئی و آرایشی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال شدند.

سرهنگ آزادی ادامه داد: در این راستا متخلفان شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و واحدهای صنفی آنان پلمب شد.

وی یکی از موانع مهم عدم شکوفایی هر کشوری را قاچاق کالا برشمرد و افزود : پلیس به عنوان یکی از اصلی ترین متولیان امر مقابله با قاچاق کالا نقش مهمی در تحقق اهداف اقتصادی کشور دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان ضمن اشاره به اینکه امنیت یکی از پایه های مهم اقتصاد به شمار می رود و تحقق توسعه اقتصادی نیازمند توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی به ویژه قاچاق کالا است ، گفت: جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و غیرمجاز و حمایت از تولید داخلی موجب افزایش اشتغالزایی و برقراری عدالت اجتماعی در کشور خواهد شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز