خبرگزاری کار ایران

رئیس کمسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری پیشنهاد کرد:

راه اندازی سامانه نظارت بر قراردادهای شهرداری / توزیع الکترونیکی میوه و تره بار

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۶۸۶

رئیس کمسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری پیشنهاد کرد تا سامانه نظارت بر قراردادهای شهرداری ساری و توزیع الکترونیکی میوه و تره بار در شهر ساری راه اندازی شود.

به گزارش ایلنا از ساری،قاسم قاسمی امروز در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری از طراحی " سامانه نظارت بر قراردادهای شهرداری ساری خبر داد و اظهار داشت: این سامانه با اهداف پیوستی در حوزه‌های مختلف مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به گستردگی حجم قراردادهای شهرداری و همچنین افزایش طرح ها و نیروهای انسانی در حوزه های عمرانی ، فرهنگی و اجتماعی به این واحدهای مردم محور ضرورت فراوانی است  .

رییس کمسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری گفت: با توجه به بعد نظارتی شورا بر عملکرد شهرداری و حجم گسترده فعالیت های شورا در این حوزه و نظارت برحسن انجام  و مدیریت فرایند و برنامه ریزی اجرای ین طرح از ضروریات محسوب می‌شود.

وی نظارت و کنترل مکانیزه و یکپارچه بر انجام فعالیت شهرداری ، الکترونیکی کردن تمامی فعالیت ها و فرایندهای نظارتی خدمات شهری به منظور تسریع ، استاندارد سازی تولید گزارشات مدیریتی بمنظور تصمیم سازی و تصمیم گیری بهنگام و بهینه و کاهش هزینه های مازاد ناشی از نظارت به شیوه سنتی را از اهداف این طرح برشمرد.

قاسمی ادامه داد: این طرح با رویکرد شهر الکترونیک با اهداف بهره وری از میزان فناوری و اطلاعات در مدیریت شهری و نظارت بر امور قراردادهای شهرداری و براساس نیازها ، نظارت بر نیروی انسانی در قراردادها  وتسهیل در خدمات است.

وی نیاز سنجی، توجه و برنامه ریزی ویژه جهت پاسخگویی بهتر و مطلوب تر به کمبود ها را از مزیت های این سامانه عنوان کرد و افزود:عملیاتی شدن این طرح می‌تواند از فساد اداری جلوگیری کرده و بر سلامت اداری در شهرداری افزون کند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری  در بخش دیگر از سخنانش به توزیع الکترونیکی میوه و تره بار در شهر ساری  اشاره کرد و گفت این طرح در ادامه رسالت شورای شهرداری برای ایجاد درآمد پایدار و رفاه حال شهروندان در شهرداری ساری است.

وی  با بیان اینکه این کمیسیون به دنبال عقد قرارداد با بنیاد ملی نخبگان مازندران برای اجرای سامانه الکترونیکی شدن فروش و توزیع میوه و تره و بار است و افزود: با همت مرکز پژوهش  شهرستان ساری طرح توزیع الکترونیکی میوه و تره بار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با بررسی های کامل این طرح در مرکز مازندران اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز