خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر خبر داد:

کشف 14 هزار نخ سیگار قاچاق در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۶۸۲

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 14 هزار نخ سیگار قاچاق در قائمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ"محمدولی مرادی" در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح جلوگیری از ورود و عرضه کالاهای خارجی قاچاق ماموران پلیس آگاهی شهرستان از چندین واحد صنفی عرضه خوار و بار و مواد دخانی در این شهرستان بازدید کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: در اجرای این طرح طی بازدید از 2 واحد صنفی عرضه مواد دخانی این شهرستان 14 هزار و 300 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد .

سرهنگ مرادی ارزش کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر 65 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کالای توقیفی تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد .

وی با اشاره این که متصدیان این واحد های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند ، گفت : کالاهای قاچاق معمولا از استانداردهای لازم برخوردار نبوده و خرید و فروش این اقلام نیز موجب افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و شناسایی افراد سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز