خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی بنیاد بین المللی عاشورا خبر داد:

برگزاری دومین اجلاس بنیاد بین المللی عاشورا در آینده ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۱۳۹

عضو شورای مرکزی بنیاد بین المللی عاشورا از برگزاری دومین اجلاس بنیاد بین المللی عاشورا در ماه های آتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، روح الله معافی امروز در دیدار اعضای مستشهدین عاشورای مازندران با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه بنیاد مستشهدین عاشورا در سال 1392 در مازندران آغاز به کارد کرد ،اظهار داشت: 37 هزار نفر عضو داوطلب در این بنیاد همکاری می کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را مقابله با اقدام خصمانه برخی از کشورهای عربی در خصوص ثبت روز عاشورا به عنوان روز جشن و سرور عنوان کرد وا فزود: در روزهای نخست تشکیل کمپین علیه این اقدام دشمن ،بیش از هفت میلیون امضاء در تایید این کمپین امضاء شد.

عضو شورای مرکزی بنیاد بین المللی عاشورا از برگزاری همایش بنیاد بین المللی مستشهدین در سال 96 خبر داد و گفت: در این همایش بیش از دو هزار نفر از ارادتمندان امام حسین (ع) و اهل البیت شرکت کردند.

وی در ادامه توضیح داد: در این همایش علاوه بر این حجم از دلدادگان اهل البیت ،نماینده ولی فقیه در مازندران،7 سفیر از کشورهای مختلف ،2 کارزار از سفارت جمهوری اسلامی ایران ،موبد خورشیدیان رهبر موبدان زرتشت ،سرخلیفه ارامنه و مدیران لشکری و کشوری حضور داشتند.

معافی در بخش دیگر از سخنانش از برگزاری دومین اجلاس بنیاد بین المللی عاشورا در ماه های آتی خبر داد و افزود: نشست با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نشست با 95 نفر از سفیران مستقر در ایران را اقدامات این بنیاد برشمرد.

وی برگزاری نشست های تخصصی حقوقی در دانشگاه های کشور ،حضور پر رنگ در ایام محرم جهت توجیه این پویش را از دیگر اهداف بنیاد بین المللی عاشورا نام برد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالان مستشهدین عاشورا تجلیل و پایگاه خبری عاشورا راه اندازی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز