خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران تاکیدکرد:

لزوم صرفه جویی در مصرف برق/ اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت سال 97

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۸۵

استاندار مازندران بر صرفه جویی در مصرف برق تاکید کرد و گفت: پایان پروژه های عمرانی نیمه تمام در اولویت فعالیت های سال 97 قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی صبح امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران با بیان اینکه در شرایط فعلی عده ای بر آنند تا با سیاه نمایی نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند ،اظهار داشت: دشمنان سعی می کنند مسیر معاهدات تجاری را ببندند و مردم را از نظام جمهوری اسلامی دور کنند، غافل از اینکه ملت ایران بر این نظام پایبند هستند.

وی افزود: ما نیازمندیم تا کارآمدی جمهوری اسلامی را به اثبات برسانیم و با هرگونه حرکت مخرب که ذهن مردم را مخدوش می کند قاطعانه برخورد کنیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه رضایتمندی مردم باید در اولویت فعالیت های دستگاه های اجرایی قرار گیرد، گفت: در جهت تحقق رونق اقتصادی و رضایتمندی مردم الزامی است فرآیندهای ضروری احصاء و فرآیندهای غیر ضروری حدف شود.

وی با بیان اینکه نگاه بخشی در استان نباید داشته باشیم، افزود: توسعه متوازن و پایدار باید اعمال شود، با اعلام اینکه برای همه واحدهای تولیدی در استان به صورت خاص وقت مناسب اختصاص دادیم.

اسلامی  با اشاره به تزریق تسهیلات برای رونق تولید و اشتغال تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نظارت کنند تا تسهیلات به برای ایجاد اشتغال به اهلش واگذار شود.

وی با بیان اینکه تصمیماتی که در جهت توسعه و رونق استان اتخاد می شود باید اجرایی شود، بر ایجاد توسعه پایدار در مازندران تاکید کرد.

اسلامی اتمام پروژه های نیمه تمام را از برنامه های مهم سال 97 عنوان کرد و افزود: باید با خلق منابع در استان پروژه های نیمه تمام عمرانی به پایان برسد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه اعتبار پروژه های عمرانی باید در همین محل هزینه شود، تاکید کرد: بحث کسانی که از محل پروژه های عمرانی حقوق می گیرند را خاتمه دهید.

وی در بخش دیگر از سخنانش به اضافه کار کارکنان اشاره کرد و ادامه داد: این دستور العمل به همه دستگاه ها ابلاغ می شود که اضافه کار باید به کسانی تعلق گیرد که پای کار باشند .

اسلامی افزود: افرادی که خودشان از مسکن برخوردار بوده اما در خانه های سازمانی ساکن هستند و یا از خودروهای دولتی برای کارهای شخصی استفاده می کنند ،جلوگیری شود.

وی به ظرفیت مازندران در بخش تولیدات و صادرات محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت: دریای خزر نیز همراه با کشاورزی فرصت مناسبی برای توسعه صادرات است .

اسلامی با اشاره به قطعی برق در فصل تابستان بر صرفه جویی مصرف این انرژی مهم تاکید کرد و توضیح داد: به دلیل افزایش دما و کاهش ذخائر آب در پشت سدها صرفه جویی در مصرف برق ضروری است.

وی مازندران را از لحاظ جغرافیایی و زیست محیطی دارای شرایط ویژه دانست و اعلام کرد : با توجه به اینکه 87 درصد منابع آب صرف کشاورزی می شود بنابراین صرفه جویی در مصرف آب از الزامات محسوب می شود، ضمن اینکه در برخی مناطق آب های زیر زمینی با شوری مواجه شده زنگ خطر برای استان است.

 استاندار مازندران گفت: هر مدیری که در روند هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند تخصیص متفاوت دریافت می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز