خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

نشاط سیاسی و اجتماعی از اهداف مهم حوزه سیاسی و اجتماعی استان است /باید به این توانمندی بانوان توجه بیشتری شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۳۱۳۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت:نشاط سیاسی و نشاط اجتماعی از اهداف مهم ما در حوزه سیاسی و اجتماعی استان است.

به گزارش ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان امروز در نشست با خبرنگاران که در استانداری مازندران برگزار شد با اشاره به اینکه رسانه ها ضلعی از اضلاع  توسعه استان هستند و نقش پررنگ در اطلاع رسانی دارند ،اظهار داشت: یکی از مطالبات ما از فرمانداران و دستگاه های دولتی و سازمانی ارتباط با رسانه ها است.

وی بر ایجاد فضای آزاد رسانه ای تاکید کرد و افزود: نشاط سیاسی و نشاط اجتماعی از اهداف مهم ما در حوزه سیاسی و اجتماعی استان است ؛سلامت و امنیت پایدار نیز دو مقوله مهم در این حوزه محسوب می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع ، یکی از طرح‌های مهم تحول اداری استان است ،افزود: این طرح به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری است که توجه بیشتری را به خود معطوف کرده است.

وی به اهمیت حقوق شهروندی پرداخت و افزود: برای نخستین  بار بازرس نامحسوس برای ارتقای حقوق شهروندی در استان تشکیل شده است که بر مسائل مختلف در حوزه حقوق شهروندی نظارت می کند.

حسین زادگان با بیان اینکه حذف بروکراسی های زائد که بالطبع منجر به بروکراسی فاسد می شود در دستور کار ما قرار گرفت،ادامه داد: برای تسهیل در امور ارباب رجوع طرح سیماب راه اندازی شد.

وی ارتقای کمی و کیفی سمن های مردم نهاد را یکی از جهت گیری های جدی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: افزایش سازمان های مردم نهاد یکی از دستاوردهای این دولت بوده است و ضمن اینکه کمی و کیفی سازی این حوزه در اولویت برنامه های ما وجود دارد.

حسین زادگان ، افزایش نشاط فرهنگی و اجتماعی در جامعه را از سیاست های این حوزه در استانداری مازندران بیان کرد و گفت: جانمایی میز خدمت در همه ی استانها در حال اجرایی است که در دستور کار این استان نیز قرار دارد.

وی استقرار نظام شایسته سالاری با هدف بکار گماری افراد در مناسب ترین جایگاه را از جهت گیری های این حوزه اعلام کرد .

حسین زادگان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی یکی از رویکردهای دولت تدبیر و امید است چرا که 50 درصد از توان اجتماعی و علمی جامعه بانوان هستند و باید به این توانمندی توجه بیشتری شود.

وی بهره گیری از نخبگان را دیگر رویکردهای حوزه سیاسی و امنیتی اعلام کرد و ادامه داد: به دیگر دستگاه های دولتی توصیه می کنیم تا از این ظرفیت ها در جهت توسعه و پیشرفت استان استفاده کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه غرب و شرق و مرکز استان به یک اندازه محرومیت دارند با ذکر اینکه استاندار مازندران بر همگرایی و اتحاد استان از شرق تا غرب تاکید دارند،ادامه داد: اگر مازندران در برخی شاخصه ها توسعه پیدا نکرده مختص به یک بخش نبوده بلکه برای همه ی مازندران این اتفاق افتاده است .

وی با بیان اینکه دولت روحانی مظلوم ترین دولت بعد از انقلاب به شمار می آید از مدیران دولتی و رسانه خواست از دولت دفاع کنند.

حسین زادگان در خصوص انتخاب مدیران ،گفت : انتصاب مدیریتی بایستی ضمن زمینه شناخت مدیران به خوبی فراهم شود و اینکه برآنیم سن مدیریتی را کاهش دهیم.

وی در بخش دیگر از سخنانش به مشکلات حوزه واحدهای تولیدی و کارگران اشاره کرد و ادامه داد: مشکلاتی زیادی از قبیل سیاست های داخلی،خارجی در این بخش وجود دارد بخشی از این مشکلات نیز به کارآفرینان بر می گردد و بخش دیگر اینکه تسهیلات دولت به کارآفرینانی پرداخت شد که کارآفرینان واقعی نبودند.

حسین زادگان افزود: برای مرتفع شدن مشکلات موجود  اقدامات پیشگیرانه برای این موضوع در این حوزه تعریف شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز