خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

حمایت جدی از بخش خصوصی دولت را قوی تر می کند

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۹۱

 استاندار مازندران گفت:حمایت جدی از بخش خصوصی دولت را قوی تر می کند.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی پیش از ظهر امروز در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مازندران با تاکید بر اینکه هر چه بخش خصوصی قوی تر باشد دولت نیز قوی خواهد شد اظهار داشت: حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و افزایش اشتغال ضروری است.

وی افزود: کشور زمانی توسعه پیدا می کند که مردم مالیات خود را پرداخت کنند اخذ مالیات نیز مستلزم حمایت از بخش خصوصی و توسعه این بخش در تولیدات است.

استاندار مازندران  به مسائل و مشکلات مطروحه در حوزه دامپروری و آبزی پروری مازندران در خصوص پروانه بهداشتی اشاره کرد و گفت: مردم در خصوص اخذ پروانه نظام مهندسی دامپزشکی با مشکلات زیادی مواجه هستند و بیشترین شکایات مردمی در این حوزه است؛ سازمان دامپزشکی موظف به پیگیری شکایات مردم در این بخش است.

وی به مشکلات و مسائل شرکت های پیمانکاری و خدماتی در حوزه تامین اجتماعی و مشکلات فراروی این سازمان و شهرداری ساری اشاره کرد و افزود: سازمان تامین اجتماعی و شهرداری ساری در نشستی دوجانبه مشکلات این بخش را بررسی و مرتفع کنند.

اسلامی افزود: در نشست با بانکهای استان مقرر شد تا 15 هزار میلیارد تومان منابع برای کارهای زیربنایی و توسعه مازندران اختصاص دهند ؛اکنون باید به صورت موضوعی به این مسئله پرداخت که این منابع  تحول اقتصادی در بخش های اشتغال خرد،متوسط و روستایی هزینه کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز