خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

مهم ترین هدف دولت خدمتگزاری به مردم است/معضل اعتیاد و طلاق زنگ خطر جدی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۳۸۸

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:زنگ خطر اعتیاد مدتهاست که در مازندران به صدا درآمده است و در این بخش علی رغم همه تلاش های انجام شده به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

به گزارش ایلنا از نکا،احمد حسین زادگان در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان نکا افزود : این کمیته نظارتش را به صورت محسوس و نامحسوس انجام می دهد و مدیرانی که در تکریم ارباب رجوع کوتاهی کنند ، با آنان برخورد می شود.

وی گفت : مهم ترین هدف ما خدمتگزاری به مردم است و باید در این بخش با تمام توان کار کنیم و تکریم ارباب رجوع از مسائل اساسی است که باید در دستور کار باشد و برنامه ریزی در امور، داشتن مشی اعتدالی و برنامه محوری از جمله معیارهای سنجش عملکرد همه مدیران است.

او افزود : مردم حق دارند از مزیت های توسعه اقتصادی مناسب برخوردار شوند و رفع مشکلات این بخش از جمله وظایف مهمی است که برعهده مسئولان دستگاههای اجرایی مختلف است.

معاون استاندار با اعلام این که مازندران با وجود اجرای طرح ها و برنامه های مختلف در حوزه اجتماعی همچنان دارای مشکل است ، اظهار داشت : معضل اعتیاد و طلاق زنگ خطر جدی است و باید این آسیب ها کاهش یابد و دستگاه قضایی ورود کرده است و با همکاری و راهنمایی بهزیستی باید از این معضل عبور کنیم.

وی افزود : زنگ خطر اعتیاد مدتهاست که در مازندران به صدا درآمده است و در این بخش علی رغم همه تلاش های انجام شده به نقطه مطلوب نرسیده ایم.

حسین زادگان همچنین بر ضرورت بهره گیری از توان بانوان به عنوان نیمی از جمعیت تاکید کرد و گفت که برابر وعده رییس جمهوری ، مطالبه بانوان در دستیابی به مناصب مدیریتی باید در بخش های مختلف جدی گرفته شود.

در این مراسم از زحمات جعفر احمدی فرماندار سابق نکا قدردانی و عبدالجواد توحیدی مقدم به عنوان فرماندار جدید نکا معرفی شد.

لازم به ذکر است توحیدی مقدم پیش از این فرماندار سوادکوه بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز