خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ خبر داد:

خرید 24 هزار و 609 تن کلزا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۵۶۶

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از خرید 24 هزار و 609 تن کلزا در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،سید محمد جعفری گفت: خرید تضمینی کلزا از کشاورزان مازندران در سال زراعی جاری به 24 هزار و 609 تن به ارزش 741 میلیارد و 870 میلیون ریال رسید.

وی افزود: این میزان خرید توسط 20 مرکز که تاکنون راه اندازی شده در شهرستانهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابل، بابلسر، آمل و نور جهت انجام مطلوب فرآیند خرید تضمینی دانه روغنی کلزا انجام گرفت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 اظهار داشت: با پیگیریهای بعمل آمده تاکنون مبلغ 177 میلیارد و 396 میلیون ریال از مطالبات کشاورزان کلزاکار مازندرانی از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید دائر خواهند بود.

سید محمد جعفری در ادامه به خرید تضمینی گندم در استان مازندران اشاره کرد و گفت: از ابتدای فصل خرید تضمینی گندم در سالجاری (6 خرداد) تاکنون 561  تن و 280 کیلوگرم گندم به ارزش 7 میلیارد و 469 میلیون ریال از گندمکاران استان خریداری شد.

وی افزود: براساس پیش بینی ها انتظار می رود 100 هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان مازندرانی خریداری شود.

 جعفری به نرخ خرید تضمینی گندم اشاره کرد و گفت: قیمت پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم در سال زراعی جاری براساس 2 درصد افت غیرمفید و 4 درصد افت مفید 13 هزار ریال تعیین شده است.

وی در پایان تصریح کرد: خرید تنها از کشاورزانی صورت می گیرد که نام آنها در سامانه پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی ثبت شده باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز