خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبرداد:

ثبت نام 363 واحد صنعتی مازندران برای طرح کارورزی

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۶۴۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: تاکنون تعداد ۳۶۳ واحد تولیدی صنعتی و صنفی برای اجرای طرح کارورزی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از ساری ،محمد محمد پور بابیان اینکه اجرای طرح کارورزی زمینه‌ساز اشتغال فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی است، اظهار داشت: با اجرای طرح کارورزی که در سراسر استان در حال پیگیری است شاهد اشتغال هر چه بیشتر فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی خواهیم بود و در راستای توجه جدی‌تر به مسئله اشتغال جوانان اجرای این طرح در حال پیگیری است.

وی در ادامه گفت: طرح کارورزی در راستای برنامه پنج‌ساله ششم توسعه و مصوب شورای عالی اشتغال و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی بوده و هدف اصلی آن اشتغال توأم بامهارت آموزی برای دانش‌آموختگان دانشگاهی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه نیروهای جوان، امید و سرمایه هر کشوری محسوب می‌شوند توجه به اشتغال آن‌ها را ضروری اعلام و تصریح کرد: دولت همواره برای استفاده از این ظرفیت طرح‌های مختلفی را برای اشتغال جوانان در دستور کار دارد.

وی در پایان یادآور شد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای اجرای این طرح جلسات مستمری با مدیران واحدهای تولیدی سراسر استان برگزار کرد و تاکنون تعداد ۳۶۳ واحد تولیدی صنعتی و صنفی در این سامانه ثبت‌نام و از این میان ۱۶۷ واحد پذیرنده موفق به جذب۲۵۶ کارورز شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز