خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مردم ولایتمدار ایران هرگز تحت تاثیر تهدیدهای توخالی آمریکا قرار نمی گیرند

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۵۱۹

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تحریم های اقتصادی برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی تازگی نداشته و هرگز تحت تاثیر تهدیدهای توخالی آمریکا و سایر دشمنان قرار نمی گیرند.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری اظهار داشت: تحریم های اقتصادی برای مردم ولایتمدار ایران اسلامی تازگی نداشته و هرگز تحت تاثیر تهدیدهای توخالی آمریکا و سایر دشمنان قرار نمی گیرند.

وی خدا محوری را از ویژگی های مردم ایران دانست و افزود : آنان با وجود مشکلات معیشتی همواره گوش به فرمان رهبر معظم و حامی انقلاب اسلامی و ارزش های دینی هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : این در حالی است که نوسانات ارز و آشفتگی های بازار مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی با اشاره به بیرون آمدن بی دلیل آمریکا از برجام گفت: بد عهدی شیوه دیرینه آمریکا بوده و مردم جهان به کرات در طول تاریخ شاهد آن بوده اند ، ولی با این وجود برخی از افراد ساده لوحانه به آمریکا عقیده دارند و منتظر اقدامات او هستند.

آیت الله طبرسی ادامه داد: کشورهای اروپایی نیز در بحث برجام باید نسبت به شرایطی که رهبر معظم انقلاب مقرر فرمودند، متعهد باشند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و هم پیمانان او با ایران اسلامی در حال جنگ اقتصادی هستند ، افزود : برای رهایی از این معضل باید همواره شعار سال مبنی بر "حمایت از کالای ایرانی "را همه گیر کنیم.

خطیب نماز جمعه ساری تصریح کرد : اگر چه تاثیر به کار گیری نام سال صرف چند ماه و حتی یک سال پاسخگو نیست اما بهترین راه حل در برابر تحریمهای اقتصادی است.

آیت الله طبرسی راه اندازی کارخانه ها و به کار گیری کارگران را از نتایج حمایت از کالای ایرانی دانست و افزود: در این صورت اشتغالزایی که از دغدغه های مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام است، ایجاد می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز