خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خبرداد:

فعالیت 95 طرح ساماندهی دریا در سواحل مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۸۱۷

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، گفت: طرح های ساماندهی دریای استان باید با کیفیت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهد و ارایه خدمات در این طرح ها باید ارتقا یابد.

به گزارش ایلنا از ساری ،احمد حسین زادگان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به آغاز فعالیت طرحهای ساماندهی دریا در سواحل استان، تصریح کرد: 12 کمیته در 14 شهرستان تشکیل و آخرین تذکرات به کمیته‌ها و اعضای ستاد داده شده و همه دستگاه‌های مرتبط با بحث سواحل و دریا با ظرفیت بیشتری فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده اند.

حسین زادگان با بیان این که امسال 95 طرح ساماندهی دریا ویژه آقایان و خانم‌ها در مازندران استقرار یافته است، گفت: حدود 50 شناگاه نیز با حضور ناجیان غریق و امدادگران هلال احمر در مازندران اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اینکه 900 ناجی غریق در سطح سواحل مازندران فعالیت خود را به تدریج در استان شروع می‌کنند، خاطرنشان کرد: حقوق تمامی ناجیان غریق مربوط به سال گذشته به طور کامل پرداخت شده تا دغدغه ای برای فعالیت آنان در سال جاری وجود نداشته باشد.

حسین زادگان با اشاره به همزمانی آغاز به کار طرح‌های ساماندهی دریا با ماه مبارک رمضان، گفت: ایام لیالی قدر با تعطیلات چند روزه در کشور مصادف بوده که این موضوع سبب حضور پرشور مسافران و گردشگران به استان می‌شود و اجرای طرح‌های ساماندهی دریا سبب پیشگیری از بروز غریق و ایجاد امنیت جسمی و روحی مسافران می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ اصیل مازندرانی در زمان حضور مسافران و گردشگران در سطح استان، گفت: تابستان امسال برای نخستین بار در مازندران جشنواره‌های بومی محلی و تابستانی در سه منطقه شرق، مرکز و غرب استان برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به تقارن فعالیت طرح ها با ایام ماه مبارک رمضان، توافق برگزاری جشنواره های تابستانه و بومی محلی در این ایام در سه نقطه و سه منطقه و بعنوان نمونه در حوزه های شرقی و غربی و مرکزی از جمله تصمیمات این جلسه بوده است.

حسین زادگان تاکید کرد: همه باید تلاش کنند تا در زمان اجرای طرح‌ها در ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن؛ شانیت این ماه مبارک حفظ و شئونات اسلامی و اخلاقی نیز رعایت شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز