خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

تعمیر کلیه شناورهای منطقه شمال کشور در استان مازندران برای نخستین بار

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۱۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تعمیر کلیه شناورهای منطقه شمال کشور در استان مازندران برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،؛ دکتر محمد محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با اعلام این مطلب افزود: کلیه تعمیرات کشتی های منطقه شمال ایران هم اکنون در استان مازندران و توسط کارخانه دریای خزر کشتی سازی ایران صدرا انجام می شود.

او با اعلام اینکه با تصمیمات اتخاذ شده فنی در این کارخانه هم اکنون طول مدت تعمیرات این کشتی ها به میزان نصف زمان تعمیر در کشورهای رقیب تبدیل شده اعلام داشت: هزینه این تعمیرات نیز در مقایسه با کشورهای خارجی پایین تر می باشد.

او با یادآوری این مطلب که تا کنون تمامی شناورهای ولگا مکس در خارج از کشور و در کشورهای همسایه تعمیر می شد، اعلام داشت: در برهه فعلی تمامی کشتی های تجاری منطقه شمال از جمله شناورهای بزرگ ولگا مکس در این کارخانه تعمیر می شوند.

وی تصریح کرد: با پیشنهادهای داده شده هم اکنون در شرف عقد قرارداد نامه با کشورهای همسایه برای تعمیرات کشتی های آن کشورها در استان مازندران می باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: بدون شک این توانمندی فنی ایجاد شده باعث پیشرفت هر چه بیشتر صنعت کشتیرانی  در استان مازندران خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز