خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران:

متاسفانه به موازات رشد فضای مجازی روابط عمومی ها ارتقاء نیافته اند/مدیران روابط عمومی با رسانه ها برخورد عادلانه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۹۸۵

دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران گفت: متاسفانه به موازات رشد فضای مجازی روابط عمومی ها ارتقاء نیافته اند.

به گزارش  خبرگزاری ایلنا از نکا،احمد مظفری که در جمع مدیران روابط عمومی دستگاه ها و ادارات شهرستان نکا  با بیان اینکه اطلاع رسانی هوشمندانه و هنرمندانه و اطلاع یابی آگاهانه و هدفمند را دو رسالت مهم و راهبردی مسئولین روابط عمومی است،گفت : برای تحقق این دو رسالت مهم مدیر روابط عمومی باید سواد رسانه ای را ارتقاء داده و مهارتهای ارتباطی خود را تقویت نماید .

دبیر شورای اطلاع رسانی استان برقراری ارتباط دو سویه و دو وجهی با ایجاد حلقه ارتباطی و شناسایی دقیق فرصت ها و تهدیدها و درک روشن و دقیق مأموریت ها و اهداف سازمان را برای انجام مسئولیت روابط عمومی بسیار مهم خواند و گفت : کلیه فعالیتها و اقدامات روابط عمومی باید مبتنی بر تحقیقات و پژوهش بوده تا بتواند نقش مشاوره ای خود را در  فرایند تصمیم گیری و تصمیم سازی سازمانی محقق کند .

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران ایجاد کانال ارتباطی برای منتقدان ، پرهیز از اغراق و غلو در ارائه آمار و اطلاعات را یادآور شد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا روابط عمومی توجیه گر را به روابط عمومی تحلیل گر تبدیل نمائیم .

مظفری گسترش تعامل و تفاهم بین مدیران با کارکنان و مخاطبین را ضروری دانست و گفت : بهره گیری از نوآوری ابتکار و ایده نو ،تلاش برای جلب رضایت ، پذیرش ، مقبولیت و همکاری ، پیش بینی چالشها و آینده نگری و کمک به مدیران برای حل بحرانها و بهسازی نیروی انسانی روابط عمومی برای انجام رسالت روابط عمومی راهبردی و کلیدی است.

وی تاکید کرد: با توسعه روزافزون فضای مجازی بازنگری مجدد وظایف و اختیارات روابط عمومی یک ضرورت انکار ناپذیر است.

مظفری دمیدن فضای امید در جامعه و اعتمادسازی را ماموریت مهم روابط عمومی دانست و گفت : مدیران روابط عمومی با رسانه ها برخورد عادلانه داشته باشند.

وی تسلط بر فناوریهای نوین و حضور مؤثر در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی را خواستار شد و گفت : ایجاد آرامش با خردورزی و تدبیر مهمترین استراتژی دولت تدبیر و امید بوده است.

وی به اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در استان اشاره کرد و گفت : در دولت تدبیر و امید تمامی زیرساخت ها و در همه بخشها شاهد رشد و توسعه فزاینده بوده که مدیران روابط عمومی می بایست با ارائه اطلاعات و آمار درست و شفاف برای انعکاس این فعالیتها اقدام کنند .

وی 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک و تهنیت گفت و تصریح نمود : متاسفانه به موازات رشد فضای مجازی روابط عمومی ها ارتقاء نیافته اند و جایگاه روابط عمومی حتی تضعیف هم شده است .

مظفری تاکید کرد : اگر روابط عمومی ها حرفه ای و روز آمد شوند بسیاری از مشکلات حوزه های دیگر حل خواهد شد .

دبیر شورای اطلاع رسانی استان در پایان گفت : استاندار مازندران برای تقویت و حضور جدی روابط عمومی در عرصه اطلاع رسانی و اطلاع یابی همواره دغدغه دارند گفت : در سال 97 برای ارتقاء سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی چند دوره آموزشی الکترونیکی و حضور ی برگزار خواهد شد و انتظار داریم مدیران دستگاههای اجرایی نیز برای تقویت جایگاه روابط عمومی گام عملی بردارند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز