خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران:

مشتری مداری راهبرد اصلی در حوزه کسب و کار است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۶۲

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران مشتری مداری و توجه به حقوق مصرف کنندگان به عنوان راهبرد اصلی همواره در بازار یابی و حوزه کسب و کار مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد محمد پور عمران بعدازظهر امروز در ششمین همایش استانی تجلیل از واحدهای اقتصادی و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با بیان اینکه توجه به حقوق مصرف کنندگان از آموزه های دینی ما به شمار می آید ،اظهار داشت: امیدواریم همه ی دستگاه های اجرایی با راهبرد واحد برای ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت مشتریان گام بردارند.

وی افزود: مشتری مداری و توجه به حقوق مصرف کنندگان به عنوان راهبرد اصلی همواره در بازار یابی و حوزه کسب و کار مورد تاکید قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران با تاکید بر مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان گفت: در حوزه تولید از 60 پرونده اقتصادی موردبررسی قرار گرفت 16 بنگاه اقتصادی که در ارزیابی نمره ی 70 به بالا داشتند به عنوان واحد نمونه انتخاب شدند.

محمدپور،کیفیت،رضایتمندی مشتری،خدمات قبل،حین و بعد و توجه به فرهنگ درستکاری و صداقت را از شاخصه های مهم برای ارزیابی واحدهای نمونه اقتصادی استان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق مصرف کننده فرهنگی مدرن به شمار می آید، ادامه داد:مردم صاحب حق هستند و در بازار نیز باید رویکرد حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا،در این مراسم از واحدهای نمونه اقتصادی استان و دستگاه های اجرایی برتر حامی حقوق مصرف کنندگان تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز