خبرگزاری کار ایران

فرمان رهبربرای حمایت ازکالای ایرانی را اجرا کنید!

شعاردادن زیباست؛ مردعمل باشیم و به میدان بیاییم

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۸۹۸

لطفاً فرمان رهبرفرزانه انقلاب برای حمایت ازکالای ایرانی را اجرایی کنید؛ شعاردادن زیباست؛ کناربگذاریم و مردانه وارد میدان عمل شویم!

رهبرمعظم انقلاب اسلامی چندروز پیش دربازدید از دستاوردهای تولید کنندگان داخلی زمانی که کارآفرینان ازمشکلات خود ازجمله قاچاق و واردات بی رویه محصولات خارجی وتاثیرات منفی برتولید ملی سخن می گفتند، خطاب به وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی جمله ای گفتند که مضمون آن " فریاد درکابینه علیه واردات" بود.

مقام معظم رهبری ؛ عالی ترین مقام نظام است که بیشترین دغدغه اشان دراین سالها؛ حمایت ازتولیدات داخلی ومقابله با قاچاق کالا بوده وهمواره به مسئولان گوشزد نموده اند که حمایت ازتولید ملی مهمترین وظیفه آنان می باشد ونامگذاری سال جاری به عنوان حمایت ازکالای ایرانی نشانه ای بارز برای این موضوع می باشد.

واردات بلای خانمان سوز تولید ملی دراین سالهاست و با وجود تلاش های به عمل آمده امروزهمچون سرطان پیکر نحیف صنعت را ذره ذره آب می کند و اگر درمانی مناسب و به موقع برای این بیمارتجویز نگردد، شاید امیدی به بازگشت و احیاء بیمارمان نباشد!

همانگونه که رهبرانقلاب فرموده اند؛ حمایت ازکالای ایرانی، یعنی حمایت ازاشتغال وتولید وکارگر!

چگونه است که بازاربزرگ ایران دراختیارکالاهای اغلب بی کیفیت چینی است وبا دست خودمان برتولید ملی واشتغال، قفل می زنیم وبازاراشتغال درکشورهای مختلف ازجمله چین را رونق می بخشیم؟! مسئول این وضعیت کدام نهاد وسازمان وچه کسانی هستند؟

چگونه باید باور کنیم که عده ای فرصت طلب برای پرکردن جیب خویش پایه های تولید درکشورمان را متزلزل می کنند ومسئولان محترم دست روی دست گذاشته اند ومرگ تدریجی تولید واشتغال را به نظاره نشسته اند!!

چگونه است که در8 سال دفاع مقدس ایران همه یکی شدند واجازه ندادند یک وجب ازخاک کشورعزیزمان به دست بیگانگان بیفتند واکنون به وسعت ایران؛ بازارمان را کالاهای خارجی تسخیر کرده اند وهیچ کس وهیچ نهادی وهیچ ارگانی کاری نمی کند!

امروز صنعت وتولید  و اشتغال به نفس تنگی دچارشده و مشکلات؛ دمار از روزگارش درآورده  و کارآفرینان را زمین گیرکرده؛ مشکلاتی که خودساخته ایم  و نمی توانیم حریفشان شویم وشاید هم نمی خواهیم!!

قصد نداریم براین زخم عمیق برپیکره صنعت نمک بپاشیم که به حدکافی سوخته اند ونای فریاد زدن ندارند!

امروز مشکلات صنعت به حدی رسیده که بیان آنها حتی تیتروا رنیزخسته کننده  و ویرانگر ذهن است اما چه باید کرد؟

دست روی دست بگذاریم و بگوییم خدا بزرگ است؟ نگوییم و به خودمان بگوییم کار از کار گذشته؟

درسال حمایت ازکالای ایرانی؛ وجدانا وبرای رضای خدا دست روی دست نگذاریم  و مردانه  و تا حدی که وسع امان اجازه می دهد؛ برای رفع مشکلات  تولید کنندگان  و کارآفرینان و برای احیاء مجدد کارخانه ها و اشتغال گام برداریم! من رسانه ! شما نماینده محترم مجلس! شما کارگزارمحترم نظام! شما استاندارمحترم! شمامدیرکل محترم صنعت  و شما متولی تعاون و کار و شما بانک های محترم که می توانید برای رونق تولید واشتغال پیشگام باشید!

لطفاً فرمان رهبرفرزانه انقلاب برای حمایت ازکالای ایرانی را اجرایی کنید؛ شعاردادن زیباست؛ کناربگذاریم و مردانه  وارد میدان عمل شویم!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز