خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران مطرح کرد:

استان مازندران پیشرو در جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۶۰۹

استاندار مازندران گفت: استان مازندران پیشرو در جذب تسهیلات اشتغالزایی روستایی بوده است.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی بعدازظهر امروز بعدازظهر در جلسه بررسی و گزارش طرح های اشتغالزایی مناطق روستایی و محروم با اشاره به این که عزم دولت بر توسعه اشتغال در روستاها نشانگر این است که روستاها  فضای مناسب برای کار است، اظهار داشت: رونق اشتغال، تقویت معیشت و اقتصاد روستا و تثبیت جمعیت روستاها هدف اصلی اجرای این طرح هاست.

وی  با بیان این که مازندران، با بیشترین جذب اعتبارات تخصیصی، پیشرو استان های یاد شده است، افزود: از 166 طرح درخواستی مازندران، 71 طرح مصوب شده و  قرارداد 54 طرح منعقد شده است.

استاندار مازندران گفت: تسهیلات 44 طرح از این طرح ها پرداخت شده و 18 طرح به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: 10 میلیارد تومان به اعتبارات مازندران بخاطر کسب رتبه اول جذب اعتبارات طرح های اشتالزایی روستایی اضافه شده است.      

به گزارش ایلنا، بعد از ظهر امروز جلسه منطقه ای بررسی طرح های اشتغالزایی مناطق محروم و روستایی استان های تهران، البرز، قزوین، گیلان و مازندران با حضور معاون مناطق محروم و روستایی رییس جمهور، رئیس بنیاد مستعفان کشور، مدیر عامل بانک سینای کشور، معاونین عمرانی استانداری ها و روسای بانک های سینای استان های یاده شده در استانداری مازندران برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز