خبرگزاری کار ایران

همزمان با نیمه شعبان؛

بوستان ولایت در ساری افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۶۵۸

"بوستان ولایت" همزمان با شب نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) در مرکز مازندران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،مهدی عبوری چهارشنبه شب در آیین افتتاحیه بوستان ولایت که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و سخنگوی دولت برگزار شد با تبریک ولادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج)،روز معلم و روز کارگر ،اظهار داشت:مکان بوستان ولایت

که یک قرن در اختیار ارتش بوده با موافقت مقام معظم رهبری پیشکش مردم ولایی ساری شده است.

وی با طرح این پرسش که آیا شهر ساری نسبت به گذشته در همه ی ابعاد فرهنگی،اجتماعی ،خدماتی و... تغییر کرده است؟افزود: آیا برغم تخریب هایی که شده آیا اهالی شهر از عملکردمان راضی هستند؟آیا می توانیم بهتر از این باشیم؟

شهردار ساری گفت: به یاد دارم و دارید که در زمان شروع کارم در حضور شما اهالی شهر ،فرهنگ را همسنگ عمران نامیدم، از اعتمادم به انجام امور فرهنگی به عنوان کلیدی ترین راه اعتدال این سرزمین کهن سخن گفتم و لحظه ای از آن تردید نکردم و از عمل به آن عقب ننشستم.

عبوری با بیان اینکه علیرغم همه ی فشارها با تمام توان، بر عهدی که با مردم بستم ایستادگی کردم و نشکستم، ادامه داد: این راه ادامه خواهد داشت تا زمانی که شما مردم فهیم شهر باورم داشته باشید.

وی تصریح کرد: بوستان ولایت این مکان تاریخی و زیبا در زمان فتحلی شاه قاجار تبدیل به نوباغشاه و حدود یک قرن نیز تبدیل به پادگان ارتش شده بود که سرانجام با پیگیری های زیاد طرح خروج پادگان مورد موافقت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت و در حال حاضر این مکان هدیه ای از سوی مقام معظم رهبری و پیشکش به مردم ساری است.

شهردار مرکز استان درباره امکانات موجود در بوستان ولایت اظهار داشت: آمفی تئاتر روباز 4 هزار نفره، خانه تخصصی موسیقی ،ساختمان شورای شهر ،خانه کودک، سرای جهان دیدگان،معاونت اجتماعی فرهنگی ،خانه تئاتر،خانه معماری،نگارخانه ،کتابخانه عمومی دیجیتال،مسجد ،سینمای تجربه،موزه های زیبا با طراحی ویژه در این مکان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ زیربنای  همه ی امورات است، گفت:  فرهنگ می تواند ما را به رشد و تکامل برساند و یادمان باشد این سرزمین از غنای عظیم فرهنگی برخوردار است، نقش بزرگان علم و ادب و شجاعت در آن خودنمایی می کند .امروز باید میراث دار این بزرگان باشیم و این مهم را به شایستگی به نسل های بعدی انتقال دهیم.

عبوری با اشاره به نقش زنان و دختران و رشد و تعالی خانواده و جامعه از ساخت پارک بانوان در مرکز مازندران خبر داد و گفت:این مجموعه در آینده ی نزدیک در ساری به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اعلام اینکه پروژه های اشتغالزایی بزرگتر شهری در حال انجام است ،گفت: پروژه عظیم گردشگری ملل 2 در حاشیه رودخانه تجن ، پارک سه کوه تپه ،کنار گذرداراب ، فاز 3 و 4 میدان ابن شهر آشوب زیر گذر شهید علمدار در میدان هلال احمر که از امروز شروع به کار کرده است از جمله پروژه ای مهم شهر ساری است.

به گزارش ایلنا، "بوستان ولایت" همزمان با شب نیمه شعبان میلاد منجی عالم بشریت امام زمان(عج) در مرکز مازندران با حضور مردم ولایتمدار دیار علوی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد.

ضمن اینکه با بهره برداری از بوستان ولایت خیابان مازیار دوبانده خواهد شد که با این اقدام از بار ترافیکی زیادی که در این خیابان وجود داشت کاسته خواهد شد .

تعبیه پارکینگ با ظرفیت 500 خودرو در محل بوستان مشکلات پارک خودرو را هم در این خیابان پرتردد مرتفع خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز