خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران:

حماسه آزادسازی خرمشهر پیام آور عزت و پایمردی به جهانیان است

کد خبر : ۶۱۷۸۴۰

مدیر کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت:حماسه سترگ آزادسازی خرمشهر پیام آور عزت و پایمردی به جهانیان و ماحصل آن مقابله با اندیشه ناپاک متجاوزین و مستکبرین را به ارمغان آورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، عبدالله ملکی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد با محوریت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان اظهار داشت:حماسه سوم خرداد از پرافتخارترین مقطع تاریخ دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد.

وی افزود:اهمیت این روز در تاریخ ایران اسلامی که از جایگاه رفیع برخوردار است منشا نصرت الهی و مقاومت مخلصانه و ایثارگرانه فرزندان این مرز و بوم و تاسی از وحدت ملی،ایمان و تبعیت از ولایت فقیه می باشد.

مدیر کل حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران گفت:این حماسه سترگ پیام آور عزت و پایمردی به جهانیان و ماحصل آن مقابله با اندیشه ناپاک متجاوزین و مستکبرین را به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به محور برنامه های سالروز مراسم ایام حماسه آزادسازی خرمشهر با شعار"ما توانستیم" ،تبیین دستاوردها از عملیات بیت المقدس و توجه به حماسه فرزندان انقلاب اسلامی را محور فعالیت نخستین روز سالروز آزادسازی خرمشهر اعلام کرد و افزود:بازخوانی عملیات پیروزمندانه بیت المقدس و تاثیرات آن بر عملکرد سایت های داخلی و خارجی با معرفی توان قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در عرصه های علمی،پژوهشی و نظامی در برابر تهدیدهای دشمنان و به نمایش گذاردن رشادت های رزمندگان اسلام از برنامه ای این روز به شمار می آید.

ملکی ،روز مقاومت ،ایثار و پیروزی-پیش کسوتان-فرماندهان و شهیدان را عنوان دومین روز بزرگداشت سوم خرداد عنوان کرد و گفت:توجه به اهداف نتایج حاصل از این پیروزی بزرگ و دست یافتن به خواسته های عزتمدارانه در حفظ و کیان ایران اسلامی محور فعالیت دومین روز است.

وی محور فعالیت سومین روز آزادی خرمشهر را توجه به نقش ولایت و رهبری در پیروزی حماسه سوم خرداد و پرداختن به حضور مردم در جبهه ها و پشت جبهه ها در مقابله با دشمن برشمرد و افزود: روز مقاومت و پایداری روز دزفول ولایت مداری،معنویت پشت جبهه ها را عنوان سومین روز حماسه آزادسازی خرمشهر است.

ملکی ،تهیه مستند،پوشش برنامه های سوم خرداد،ساخت برنامه های ترکیبی با محوریت آزادسازی خرمشهر،تولید محتوا با رویکرد ماه مبارک رمضان و عملیات بیت المقدس  و برگزاری محفل شب شعر و قرآن را شمار برنامه های پیشنهادی این مراسم عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز