خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

انتقال ارزش‌های فتح خرمشهر به نسل جوان الزامی است

کد خبر : ۶۱۷۸۳۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران بر انتقال ارزش‌های فتح خرمشهر به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد با محوریت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان انتقال ارزشهای فتح خرمشهر به نسل جوان را الزامی دانست و اظهار داشت: گرامیداشت این روز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تبلور آن در تمامی نقاط ایران اسلامی نمایان باشد .

وی به تقارن سالروز آزادسازی خرمشهر با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: باید این تقارن را در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و شور به ویژه در بین نسل جوان با برگزاری برنامه‌های فاخر فرهنگی و مذهبی بهره‌گیری کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:بزرگداشت آزادسازی خرمشهر قهرمان فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ ایثار، و شهادت است که باید به خوبی آن را در بین جوانان و نسل آینده اشاعه داد.

وی افزود: باید با ارائه برنامه های متنوع و پربار باشکوه تر از سال های گذشته این حماسه برگزار شود.

حسین زادگان گفت:برنامه های بزرگداشت سوم خرداد باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که ما بتوانیم از این فرصت‌ها در راستای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و فرهنگ شهادت به نسل جوان جامعه استفاده کنیم.

وی با یادآوری اینکه دفاع مقدس با همین رشادت و از خود گذشتگی ها توانست پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کند،عنوان کرد: روز مقاومت، ایثار و پیروزی، برای ملت ایران اقتدار می آورد و همه باید در بزرگداشت این روز احساس تکلیف کنند و از سوی دیگر باید بدانیم که یکی از اجزاء مهم این تکلیف، انتقال مفاهیم دفاع مقدس به جوانان است.

حسین زادگان پرداختن به موضوعاتی که فتح خرمشهر الگویی شایسته برای نسل امروز شود تاکید کرد و اجرای برنامه در این سه روز با محوریت اهداف فتح خرمشهر با رویکرد تبیین آن ارزش‌ها در بین جوانان امری الزامی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز