خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

برگزاری جشن کارگری در کارخانه سیمان مازندران

کد خبر : ۶۱۶۶۹۱

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران از برگزاری جشن کارگری در کارخانه سیمان مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، کامران اصغری،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی  در دیدار با استاندار  مازندران به مناسبت هفته کارگر با اشاره به نقش مهم تشکلات در انعکاس رفع مشکلات کارگری گفت: خوشبختانه تعامل تشکلات کارگری  در استان مازندران  موجب کمتر شدن بروز مشکلات در جامعه کارگری شده است.

وی از ارائه پیشنهاد  کمیته ای متشکل از شرکای اجتماعی(کارگر-کارفرما-دولت) با حضوراستاندار مازندران برای رفع  مسائل و مشکلات کارگری خبر داد و گفت: این کمیته هر 3ماه مشکلات کارگران را بررسی و راهکارهای رفع آنرا ارائه می کند.

مدیر کل تعاون در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله شاهد کاهش حوادث ناشی از کار در استان هستیم افزود:  در سال گذشته طبق اعلام پزشکی قانونی 81 نفر فوتی بر اثر حوادث ناشی از کار داشتیم که نسبت به سال قبل از آن کاهش محسوسی داشته است و این مهم نشان می دهد شدت این نوع حوادث سیر نزولی پیدا کرده است.

اصغری برگزاری جشن کارگری در کارخانه سیمان مازندران خبر داد وگفت: هر روز و هر هفته روز کارگر است و باید باحمایت از واحد های تولیدی در استان به دنبال  ازرونق اقتصادی باشیم.

وی حمایت از کالای ایرانی را راهکاری اساسی برای حل معضل بیکاری دانست و گفت: با ارائه تسهیلات در روستایی و فراگیر  و حمایت از  واحدهای صنعتی به دنبال افزایش اشتغال باشیم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز